Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 minuter sedan sa Neosus:

Suger som fan när det inte fungerar riktigt som man vill! Jag skickade ett brev till en myndighet som inte kom fram! Brevet alltså!

Men jag tror faktiskt att det är handhavande fel av myndigheten i det här fallet och det har dom fått höra från mig!

Det pågår aktiv kampanj från myndigheter att folk skall ha Kivra ” eller annan digital brevlåda” , godkänd av myndigheterna. 
Jag är en av dem på sista bastiljonen, pappersbrev. Kan bli en tuff fight down the line. Kivra har dessutom gått från gratis till , ” vill du behålla posten i arkiv längre” ( citat, man kan ju själv skriva ut breven) då skall man betala… Wallenberg är för övrigt med kakburken i Kivra.

Men såklart om en brevbärare slipper myndighetsbrev , så småningom finns det inget behov av dem heller. Spara spara…men det kommer går minst lika mycket skattemedel till ”företagen” ändå.

Postat
8 minuter sedan sa Neosus:

Och nu har Cubase 15 släppts. Jag är kvar på Cubase 13.

Fan! 

imageproxy.gif.382e23ad973d70d873a84a499e79b009.gif

Roligt! Elak fråga, Är det gratis uppdatering? Småler med Logic gratis uppdatering sen version Logic X. Ver 1. Nu i version11.2

Postat (redigerat)

Kivra är ju det bästa sedan skivat bröd. Det enda jag får i min fysiska brevlåda är kaffe och info från Brf.

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)

Jag har Billo! Mest för att man kan använda Bank ID på fil då! I Kivra kan man inte det. Och jag orkar inte skaffa mobilt Bank ID! Inte nu iallafall! Men det kan hända att jag gör det i framtiden! Man är ju för fan handikappad utan Bank ID! 

Sjukt! 

blink_head.GIF.8b9fec991afd9aef81bdbcbcfe2315be.GIF

Redigerat av Neosus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.