Dark Of Light Postat Tisdag kl 13:17 Postat Tisdag kl 13:17 Noterar också att varken ABBA eller Fäbodjäntan heller inte är med. Vad har de emot fisk?
Neosus Postat Tisdag kl 13:31 Postat Tisdag kl 13:31 Eller hur?!?! Man blir förb.... Som jag förstår det så ska verket vara minst 50 år gammalt!
Håkan Ström Postat Tisdag kl 15:27 Postat Tisdag kl 15:27 Kulturtimmen på längstatråden är fängslande 🧐 😉
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:43 Postat Tisdag kl 16:43 1 timme sedan sa Håkan Ström: Kulturtimmen på längstatråden är fängslande 🧐 😉 Visst är det 😆 Jag tycker att vi här och nu sju... nej startar vårt egna kulturkanon. Fram med förslag på det som är väldigt typiskt Swänskt! Jag börjar: Längstah. Det papperslösa samhället. Osthresan. Högerregeln. Det kontantfria samhället. Surströmming. Dubbdäck. Kö. aKffe, Handgranat. Kpd (ja, jag vet men ändå...). Osth.
CHAE Postat Tisdag kl 19:53 Trådstartare Postat Tisdag kl 19:53 Signaturled Öland; Färjestaden till Ottenby 84km 15,8 kg packning ✔️ 4
Håkan Ström Postat Tisdag kl 20:24 Postat Tisdag kl 20:24 Fina bilder! Brodern gick denna, https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nijmegenmarschen kanske något du känner till? @CHAE 1
CHAE Postat Tisdag kl 20:50 Trådstartare Postat Tisdag kl 20:50 25 minuter sedan sa Håkan Ström: Fina bilder! Brodern gick denna, https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nijmegenmarschen kanske något du känner till? @CHAE Har hört talas om. Aldrig vandrat dock. 1
slejnard Postat igår kl 06:20 Postat igår kl 06:20 Fina bilder CHAE! Morn å KPD. Det var Dol som skrev manuset, Neosus. 1
Dark Of Light Postat igår kl 06:29 Postat igår kl 06:29 10 timmar sedan sa CHAE: Mycket fina bilder broder! Är det så att CHAE åtnjuter en god pipa emellanåt som en gentleman eller är det bara skådebröd!? 1
CHAE Postat igår kl 07:45 Trådstartare Postat igår kl 07:45 1 timme sedan sa Dark Of Light: Mycket fina bilder broder! Är det så att CHAE åtnjuter en god pipa emellanåt som en gentleman eller är det bara skådebröd!? Tackom!☺️ Jag vill påstå att det enbart händer på (ensamma) dagsturer och långvandring. Mycket kontemplativt och blir som en liten happening när jag är ute. Stoppar med Borkum Riff f ö; jag vill inte framstå som mallig😌 1
Fidden Postat igår kl 08:19 Postat igår kl 08:19 Det var inte en ninja. Målvakten var även en toast Skagen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.