Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari Nä jag hoppas att de gräver lite i någon annans låtlåda nästa vecka.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Näh. Tunna och spretiga bidrag som sig bör så här i början.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Det känns ändå rätt skönt att bara sitta här och låtsas som om man kan komponera och framföra bättre än deltagarna där. 1
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Hooja, att de fortfarande rockar maskerna, fejsen är ju ute sedan Hedenhös på nätet.
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari Maja å Linnea bäst. Lundviks röst bra men kass låt. Och ja jag gör bättre låtar!
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Det känns ändå rätt skönt att bara sitta här och låtsas som om man kan komponera och framföra bättre än deltagarna där. Du kan sluta låtsas. För du kan. De vet vi!
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 3 minuter sedan sa slejnard: Du kan sluta låtsas. För du kan. De vet vi! Åh, tack! Snällt av dig!
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Åh, tack! Snällt av dig! Varsågod.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 3 minuter sedan sa Neosus: Jag svarar ja på ALLA inlägg! Även senapssill?
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari 1 minut sedan sa Dark Of Light: Menvadfanmåstevilyssnapåskitenigen? Jag gav upp nu
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Just nu sa Analogfreak: Alla utom Slej tycker det är godare att äta kyckling än att se Mello. Åt kyckling tidigare idag. Räknas det?
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Jobbar nästa helg, då blir det inget mello tittande.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.