CHAE Postat Lördag kl 19:52 Trådstartare Postat Lördag kl 19:52 Heja heja Det är inte lätt när det är svårt.
Håkan Ström Postat Lördag kl 21:10 Postat Lördag kl 21:10 On 2025-08-15 at 21:49 sa slejnard: Jaha vad tror ni kommer fram i mötet mellan Trump å Putin? Enligt vem / vilka? Jag valde att undvika public service i frågan. https://www.c-span.org/program/white-house-event/president-trump-holds-news-conference-with-russian-president-putin/664312
slejnard Postat Söndag kl 06:45 Postat Söndag kl 06:45 9 timmar sedan sa Håkan Ström: Enligt vem / vilka? Jag valde att undvika public service i frågan. https://www.c-span.org/program/white-house-event/president-trump-holds-news-conference-with-russian-president-putin/664312 Jag tänkte nog om du/ni hade några egna tankar kring detta inför mötet.
slejnard Postat Söndag kl 06:49 Postat Söndag kl 06:49 Ni vet väl att det är längstah som är ”chef”? 😎
slejnard Postat Söndag kl 12:42 Postat Söndag kl 12:42 Jag har målat klart huset! Lite småfix vid ett uthus men det tar jag nästa år. Ska bytas nån bräda å jox. Ska vi ha taklagsfest?
CHAE Postat Söndag kl 13:40 Trådstartare Postat Söndag kl 13:40 56 minuter sedan sa slejnard: Jag har målat klart huset! Lite småfix vid ett uthus men det tar jag nästa år. Ska bytas nån bräda å jox. Ska vi ha taklagsfest? Köffä, ozth och kanske en liten virre (DoL är du med eller?) Året därpå utvecklar vi konceptet med pipe night! 2
Dark Of Light Postat Söndag kl 14:31 Postat Söndag kl 14:31 1 timme sedan sa slejnard: Eller hur? Eller vad? 😂🤔 Ja att du hade kpd samtidigt med dig själv. 4 timmar sedan sa slejnard: ☕️ 1 timme sedan sa slejnard: Dito. 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 01:09 Postat Måndag kl 01:09 (redigerat) ˙poƃåsɹɐΛ Redigerat Måndag kl 01:10 av Dark Of Light Fel håll
Dark Of Light Postat Måndag kl 12:47 Postat Måndag kl 12:47 20 minuter sedan sa Neosus: Sourstreaming När nätet krånglar. 1 timme sedan sa slejnard: He bli surströmming strax pd! Estrella Sourströmming. 1
slejnard Postat Måndag kl 13:53 Postat Måndag kl 13:53 Ujujuj det där var gott. Utgångsdatum december -23 så extra lagrade! 😋
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.