Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad har jag missat?

Eller rättare sagt, vad har NI missat?

Jo, först var det fördrink nere vid sjön. Avgående förbundskapten Peter Gerhardsson var mycket riktigt på plats, kul prick. Brorsans sambo är kompis med landslagsläkarns fru. Närmre kan man väl knappt bli?

Sen drog vi och lyssnade på Bob hunds avsked. Sjukt bra som vanligt. Lite kort, men de åker ju lite snålskjuts på Thåströms turné. Typ förband. En tår i ögat blev det på det.

Sen Thåström. Min tredje konsert med honom, men de andra var mini-festivaler där det egentligen var annat som lockade. Nu blev det bättre fokus och jag uppskattade det mycket mer denna gång. Meeeen, många låtar låter lite lika, och jag hade inte protesterat om han spelade 1 timme istället för 2 och lät hundarna lira lite längre.

Höga betyg till båda, men högst betyg till mina Eargasm öronproppar som gjorde upplevelsen mycket bättre än senaste konserten då jag körde med Apotekets bruna proppar.

Trump på det?

• Gilla 3
Postat

Sen hade jag ingen aning om att Kristian Kjellvander spelar i Thåströms liveband. Det är ju lika sjukt som när Timo Räisänen spelade gitarr i Hellströms band. 

• Gilla 2
Postat (redigerat)
9 timmar sedan sa slejnard:

Jaha vad tror ni kommer fram i mötet mellan Trump å Putin? 

Inte... ett... skit. Putler har Trump och Europa i ett fast punggrepp. Bara att köpa läget.

Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Går åt mer kaffe än mitt abonnemang täcker när jag jobbar hemifrån hela veckan, så jag behöver komplettera med stans enda lokala lättrostade.

Låt nu dessa intressepilar sitta kvar i edra knän, så ni känner att ni lever en stund.

Redigerat av Fidden

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.