Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan sa Håkan Ström:

State of Trance avsnitt, 1236 Guest mix by Cosmic Gate.

Man är inte så lite Gubbe.
Men den dyker upp allt oftare i flödet inför Torsdagskvällar.

En del bra, en del helt intetsägande för mig.

Brukar dyka upp i mitt flöde oxå! Armada TV likaså! 

2 timmar sedan sa Håkan Ström:

Politiker är små gnagare. Stänga ner en samlingsplats av svensk kultur. EU drivet troligen. Men motståndet lär vakna.

https://www.worldofclassics.se

Vansinne att stänga ner! Dom borde va glada! 

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Nu börjar du låta som CHAE, Dol?! Lite vrång så här på kvällskvisten. En Ney-sayer. 🤨

Vafan?!🤣😂

Postat

...eller ja alltså! Chae e bra oxå!
Ja Dol oxå! 

...ja så har vi Fidden!
Han  e bra å!
oXÅ HAR VI ALLA ANDRA HÄR INNE

DOM ÄR FÖR JÄVLA BRA!

Men bäst är ändå Gudh!

headbangersmilie.GIF.a67cfc05c69dcd8b68dae321e9f66e29.GIF

• Gilla 1
Postat
8 timmar sedan sa slejnard:

Tom Roxette har varit här.

Låter som en sådan där trollerigubbe på någon budget cirkus.

"Mina damer och herrar... Tom Roxette!!!"

• Haha 2
Postat (redigerat)

Mmm. Vad tycker ni, hur många orginal medlemmar kan man byta ut i ett band och fortfarande kalla det för samma band? Finns grupp identiteten kvar eller blir det bara $$$ grabbing de luxe..?

Kan man byta ut alla som, Lynyrd Skynyrd eller Foreigner? Kvittar kanske helt? En snubbe kvar som Deep Purple, AZ/DC, Judas Priest eller Uriah Heep?

2 som Queensryche?

En del av de ovan nämnda fick ju sitt genombrott efter åratals av medlemsbyten. Tänkvärt i frågeställningen.

Kiss tog ju det där till nya höjder mot slutet med 2 nya som skulle föreställa de 2 tidigare...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Eller brun 7?

4 timmar sedan sa Neosus:

Det är väl  typ alla som inte är helt original! Kommer inte på nån! imageproxy.gif.382e23ad973d70d873a84a499e79b009.gif

Så är det ju. De flesta band har säkert bytt ut någon här och där. Men när det bara är två, en eller i värsta fall ingen kvar av de ursprungliga och det bara fortsätter ändå. Blir inte det lite som ett coverband? Ingen koppling kvar liksom.  

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Eller brun 7?

Så är det ju. De flesta band har säkert bytt ut någon här och där. Men när det bara är två, en eller i värsta fall ingen kvar av de ursprungliga och det bara fortsätter ändå. Blir inte det lite som ett coverband? Ingen koppling kvar liksom.  

För många år sedan såg jag Boney M. Eller rättare sagt; en utav de ursprungliga körtjejerna turnerade runt under akten ”Boney M”. Ytterst märkligt.

Al Jardine och Mike Love gjorde/gör likadant; ”[…] and his Beach Boys on tour”.

10 minuter sedan sa Fidden:

Luktar skogsbrand...

Hoppas du har prepper-ryggan redo.

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Eller brun 7?

Ja det blir ju coverband då juh!!

Tänkt dig Metallica utan original medlemmar! 

Fy och usch är vad jag har att säga om det! 

Redigerat av Neosus
Postat
12 minuter sedan sa Neosus:

Är Status Quo original förutom Rick Parfitts son? 

Jo dom har ny bassist efter Lancaster och några trummisar har dom haft oxå!

Ser jag nu!

Postat

Idag var jag på kirurgen och blev ihopbuntad medelst 3 st gummiband. Ett har nog gått sönder redan, men det är ju alltid en början.

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

En bra start. Vad säger de annars då? 

Som väntat inget värre än hemorrojder.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.