slejnard Postat igår kl 19:46 Postat igår kl 19:46 Ja! Tom Roxette har varit här. Tror de blev bokade innan de slog igenom. treat, 220 volt, shaboom, lili å Sussie mfl
Dark Of Light Postat igår kl 20:19 Postat igår kl 20:19 Lili och Sussie ja... Aah, the memory lane... Oh, mama can´t you tell, oh mama can´t you tell...
Neosus Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 2 timmar sedan sa Håkan Ström: State of Trance avsnitt, 1236 Guest mix by Cosmic Gate. Man är inte så lite Gubbe. Men den dyker upp allt oftare i flödet inför Torsdagskvällar. En del bra, en del helt intetsägande för mig. Brukar dyka upp i mitt flöde oxå! Armada TV likaså! 2 timmar sedan sa Håkan Ström: Politiker är små gnagare. Stänga ner en samlingsplats av svensk kultur. EU drivet troligen. Men motståndet lär vakna. https://www.worldofclassics.se Vansinne att stänga ner! Dom borde va glada!
CHAE Postat 23 timmar sedan Trådstartare Postat 23 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Nu börjar du låta som CHAE, Dol?! Lite vrång så här på kvällskvisten. En Ney-sayer. 🤨 Vafan?!🤣😂
Neosus Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan ...eller ja alltså! Chae e bra oxå! Ja Dol oxå! ...ja så har vi Fidden! Han e bra å! oXÅ HAR VI ALLA ANDRA HÄR INNE DOM ÄR FÖR JÄVLA BRA! Men bäst är ändå Gudh! 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 8 timmar sedan sa slejnard: Tom Roxette har varit här. Låter som en sådan där trollerigubbe på någon budget cirkus. "Mina damer och herrar... Tom Roxette!!!" 2
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Jag sätter tull på Trump på 99,99%. Varje steg han tar och för varje andetag.
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan SVT - ser dokumentär om ACDC. De har spelat mycket! En gång i början gjorde de fem gigs på samma dag!
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan (redigerat) Mmm. Vad tycker ni, hur många orginal medlemmar kan man byta ut i ett band och fortfarande kalla det för samma band? Finns grupp identiteten kvar eller blir det bara $$$ grabbing de luxe..? Kan man byta ut alla som, Lynyrd Skynyrd eller Foreigner? Kvittar kanske helt? En snubbe kvar som Deep Purple, AZ/DC, Judas Priest eller Uriah Heep? 2 som Queensryche? En del av de ovan nämnda fick ju sitt genombrott efter åratals av medlemsbyten. Tänkvärt i frågeställningen. Kiss tog ju det där till nya höjder mot slutet med 2 nya som skulle föreställa de 2 tidigare... Redigerat 10 timmar sedan av Dark Of Light
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Det är väl typ alla som inte är helt original! Kommer inte på nån!
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Det där är en svår och bra fråga. Svaret är 42.
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Eller brun 7? 4 timmar sedan sa Neosus: Det är väl typ alla som inte är helt original! Kommer inte på nån! Så är det ju. De flesta band har säkert bytt ut någon här och där. Men när det bara är två, en eller i värsta fall ingen kvar av de ursprungliga och det bara fortsätter ändå. Blir inte det lite som ett coverband? Ingen koppling kvar liksom.
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Om ingen koppling finns kvar är det dags byta lameller!
CHAE Postat 4 timmar sedan Trådstartare Postat 4 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Eller brun 7? Så är det ju. De flesta band har säkert bytt ut någon här och där. Men när det bara är två, en eller i värsta fall ingen kvar av de ursprungliga och det bara fortsätter ändå. Blir inte det lite som ett coverband? Ingen koppling kvar liksom. För många år sedan såg jag Boney M. Eller rättare sagt; en utav de ursprungliga körtjejerna turnerade runt under akten ”Boney M”. Ytterst märkligt. Al Jardine och Mike Love gjorde/gör likadant; ”[…] and his Beach Boys on tour”. 10 minuter sedan sa Fidden: Luktar skogsbrand... Hoppas du har prepper-ryggan redo.
Neosus Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan (redigerat) 1 timme sedan sa Dark Of Light: Eller brun 7? Så är det ju. De flesta band har säkert bytt ut någon här och där. Men när det bara är två, en eller i värsta fall ingen kvar av de ursprungliga och det bara fortsätter ändå. Blir inte det lite som ett coverband? Ingen koppling kvar liksom. Ja det blir ju coverband då juh!! Tänkt dig Metallica utan original medlemmar! Fy och usch är vad jag har att säga om det! Redigerat 4 timmar sedan av Neosus
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 12 minuter sedan sa Neosus: Är Status Quo original förutom Rick Parfitts son? Jo dom har ny bassist efter Lancaster och några trummisar har dom haft oxå! Ser jag nu!
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Idag var jag på kirurgen och blev ihopbuntad medelst 3 st gummiband. Ett har nog gått sönder redan, men det är ju alltid en början.
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 30 minuter sedan sa Fidden: Idag var jag på kirurgen och blev ihopbuntad medelst 3 st gummiband. Ett har nog gått sönder redan, men det är ju alltid en början. En bra start. Vad säger de annars då?
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 1 timme sedan sa slejnard: En bra start. Vad säger de annars då? Som väntat inget värre än hemorrojder.
CHAE Postat 41 minuter sedan Trådstartare Postat 41 minuter sedan @Fidden Skönt att höra ändå (även om hemorrojder är nog så jobbigt)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.