Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: Tröllhettan. Här är hett ute. Dryga 31 grader. Var ute en stund och joxade med blommor i pallkragen. Nästan så man inte pallar… Har du fått blommor i pallkragen!? 😱 1
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Har du fått blommor i pallkragen!? 😱 Ja det brukar man sätta.
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Pallkragar är bra! Blir snyggt att sätta ut några stycken på tomten och plantera en massa grejjer i! Det rekommenderas!
CHAE Postat 6 timmar sedan Trådstartare Postat 6 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: I Am the Walrus. Nej.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 14 minuter sedan sa CHAE: Nej. Hur vet du det? Har du ens träffat mig? Vänta du tills jag får fatt på dig! Ett kokt stryk å en kopp kaffe ska du få!
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: I Am the Walrus. The Beatles.
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Lite overkill kanske, men man gör väl vad som krävs antar jag... 2
CHAE Postat 5 timmar sedan Trådstartare Postat 5 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Hur vet du det? Har du ens träffat mig? Vänta du tills jag får fatt på dig! Ett kokt stryk å en kopp kaffe ska du få! Wow! Dinner and a show alltså?🫶🏼 1 timme sedan sa slejnard: The Beatles. …och då är det alltså ”hysteri” som ska in på vågrätt sju. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.