slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli Pjuuh. 30 grader i skuggan. Ute! Svalkar mig inne i ACn. Kyler på bra varma sommardagar och värmer fint på vintern.
slejnard Postat 13 juli Postat 13 juli 1 minut sedan sa Fidden: Raketost heter det väl? Det har jag inte provat.
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli 45 minuter sedan sa Fidden: Med frimärksmustasch. Du menar Flegmansmustasch?
Dark Of Light Postat 14 juli Postat 14 juli Ja, Flegman alltså. Mustaschen vet jag inte. Inte heller var hon hade den.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli Må så vara. Men det var inte Fleggman som flög runt i min sinnesbild.
Fidden Postat 14 juli Postat 14 juli Kanske inte är något vedertaget uttryck förresten. Tänk Charlie Chaplin. 1
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli Sen middag. Stekt Bratwurst inlindad i tunnbröd med senap å ketchup. 😋
slejnard Postat 14 juli Postat 14 juli (redigerat) Tråkigt att min sambo inte klarar av att ta sig iväg å bada när det är så varmt ute. Hon älskar att sommarbada men men det är som det är som ni vet. Hon blir gradvis sämre och är ganska hjärntrött. Orkar inte så mycket. Talet dåligt. Hugaligen. 🥲 Redigerat 14 juli av slejnard Är 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.