CHAE Postat 28 juni Trådstartare Postat 28 juni 1 timme sedan sa Neosus: Ta en Mars (hehehe)! Gudh levererar indeed!
slejnard Postat 28 juni Postat 28 juni Lite vila i husvagnen innan vi åker hemåt. Trevligt har e vart! 😊👍 Men vem är det som kör??? 😱 1
CHAE Postat Söndag kl 11:04 Trådstartare Postat Söndag kl 11:04 3 timmar sedan sa slejnard: Vadan kaxar ni å är uppstudsiga? 😂 3 timmar sedan sa slejnard: 😡 Såja såja gumman, ta inte i så du spricker nu🙂
CHAE Postat Söndag kl 13:43 Trådstartare Postat Söndag kl 13:43 2 timmar sedan sa slejnard: Gubbe! 🫶🏼
CHAE Postat Söndag kl 14:51 Trådstartare Postat Söndag kl 14:51 Fy fan, bandlös elbas låter rent åt helvete för jävla vidrigt🤢🤮
slejnard Postat Söndag kl 15:52 Postat Söndag kl 15:52 Tycker det låter snyggt om det är rätt trakterat. Jaco Pastorius tex.
Neosus Postat Söndag kl 16:11 Postat Söndag kl 16:11 1 timme sedan sa CHAE: Fy fan, bandlös elbas låter rent åt helvete för jävla vidrigt🤢🤮 Och en bandlös bassist!
CHAE Postat Söndag kl 16:59 Trådstartare Postat Söndag kl 16:59 1 timme sedan sa slejnard: Tycker det låter snyggt om det är rätt trakterat. […] Nej.
Fidden Postat Söndag kl 17:59 Postat Söndag kl 17:59 59 minuter sedan sa CHAE: Nej. DU kan va bandlös :angrü: 1
Fidden Postat Söndag kl 18:20 Postat Söndag kl 18:20 1 minut sedan sa slejnard: Det spricker upp… Alsolsprit. Häftpistol?
Fidden Postat Söndag kl 18:34 Postat Söndag kl 18:34 För jag förutsätter att det var en gigantisk mygga som orsakade det hela...
Neosus Postat Söndag kl 19:02 Postat Söndag kl 19:02 Säger ingenting så har jag ingenting sagt, säger jag! Vad säger du?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.