Analogfreak Postat Måndag kl 18:07 Postat Måndag kl 18:07 (redigerat) Redigerat Onsdag kl 16:46 av Analogfreak
slejnard Postat Måndag kl 18:42 Postat Måndag kl 18:42 49 minuter sedan sa Dark Of Light: Grattis! 🤩🤘🏻
Analogfreak Postat Måndag kl 18:59 Postat Måndag kl 18:59 (redigerat) Redigerat Onsdag kl 16:47 av Analogfreak
Fidden Postat Tisdag kl 07:53 Postat Tisdag kl 07:53 Morrn. Nåt skumt i görningen idag. Mer än så får jag nog inte säga.
Fidden Postat Tisdag kl 09:08 Postat Tisdag kl 09:08 Det var några samhällskritiska system som låg nere i morse. I samma veva susade en blackhawk förbi utanför. Trodde det var krig.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 09:35 Postat Tisdag kl 09:35 Vi är i krig. Inte genom kulor och krut men väl så mycket annat. Btw, Greta flyger tillbaka från Israel och får därmed avsluta sin flygvägran. Hon ser inte helt nöjd ut...
Dark Of Light Postat Tisdag kl 09:35 Postat Tisdag kl 09:35 14 timmar sedan sa slejnard: Gratis? 🤩🤘🏻 Ja, det kostade inget!
slejnard Postat Tisdag kl 10:11 Postat Tisdag kl 10:11 35 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, det kostade inget! Varsågod ☺️
slejnard Postat Tisdag kl 10:12 Postat Tisdag kl 10:12 1 timme sedan sa Fidden: Det var några samhällskritiska system som låg nere i morse. I samma veva susade en blackhawk förbi utanför. Trodde det var krig. Hör dom flyga här ute också.
Fidden Postat Tisdag kl 10:29 Postat Tisdag kl 10:29 Försvarsmakten passar kanske på att öva sånt därnt också, nu när kanske den teknologiska sektionen av dem kämpar för att hålla gränsen. 1
CHAE Postat Tisdag kl 15:09 Trådstartare Postat Tisdag kl 15:09 6 timmar sedan sa Fidden: Det var några samhällskritiska system som låg nere i morse. I samma veva susade en blackhawk förbi utanför. Trodde det var krig. Inte än…..
CHAE Postat Tisdag kl 15:18 Trådstartare Postat Tisdag kl 15:18 5 timmar sedan sa Dark Of Light: […]Btw, Greta flyger tillbaka från Israel och får därmed avsluta sin flygvägran. Hon ser inte helt nöjd ut... Uri Geller kanske ska köra någon sorts show för henne där han böjer skedar, verb och argument så kanske hon inte ser så supermissnöjd ut?
slejnard Postat Tisdag kl 16:42 Postat Tisdag kl 16:42 Jamen så är det ju! En annan grej som hände sig idag. Vi åt matjessill potatis rödlök å gräddfil! 😋🤗😋🤗😋🤗 2
CHAE Postat Tisdag kl 18:47 Trådstartare Postat Tisdag kl 18:47 @slejnard FY FAAAN VAD VACKERT!!!!!!!!! 1
Håkan Ström Postat Tisdag kl 19:07 Postat Tisdag kl 19:07 Ny favorit. Porchetta i ugn eller i stor kastrull. Sås på Cocos mjölk o cocos koncentrat (istället för grädde) , Jensen pepparsås, en ordentlig matsked röd curry thai paste o cashewnötter. Låt det sakta koka ihop. Servera med en , eller några skivor porchetta , såsen och valfrisallad. Busenkelt. Tar ett par timmar , slow cooking för köttet.
Analogfreak Postat Tisdag kl 20:38 Postat Tisdag kl 20:38 (redigerat) Redigerat Onsdag kl 16:47 av Analogfreak 1
Fidden Postat Tisdag kl 21:38 Postat Tisdag kl 21:38 Länsförsäkringar och svt (del 3?) nu på kvällen. Inera, regeringen och Arbetsförmedlingen tidigare under dagen. Speciellt allvarligt med Inera, då det direkt påverkade vården i flera regioner. Och enligt min teori kommer detta fortsätta imorgon och eventuellt även torsdag. Underrättelser har troligen nått Säpo om att något skulle hända just dessa dagar. Beredskapen är därför relativt god, då man strategiskt planerat in lämpliga aktiviteter under perioden i de statliga och regionala systemen sedan flera veckor. MSB har väl inte gått ut med någon info än, frågan är om de ens kommer göra det i närtid. Vi befinner oss mitt i krutröken och man kan liksom bara gissa vad som händer bortom det vi kan se. Inte ens på Flashback ser man vad som händer. Alternativt har alla svenskar fått ett pm om att hålla käften. Eventuellt har jag också fått det. Men vafan, det är ju inget kul heller. Och förresten har jag ingen aning.
slejnard Postat Onsdag kl 06:51 Postat Onsdag kl 06:51 Frågan är vad vi ska göra? Jag inmundigar kaffe jag. Godmorgon
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.