Dark Of Light Postat 20 april Postat 20 april Ja... jag vet. Det är detta med rutin va... Svårt att förklara men så är det. Fråga Slej. Han är närmast.
CHAE Postat 21 april Trådstartare Postat 21 april 3 timmar sedan sa slejnard: Sista koppen ☕️ nu gjorde mig lite tjymig i magen. 1 timme sedan sa slejnard: … eller lite fryntlig kanske. 🤔 The coffee-shits m a o?
slejnard Postat 21 april Postat 21 april 35 minuter sedan sa CHAE: The coffee-shits m a o? Nä det gick över efter lite mat.
Neosus Postat 21 april Postat 21 april Varför ha fredsmöten när Pruttin inte tänker sluta med det där joxet? Kan någon förklara för mig som begriper noll?
slejnard Postat 21 april Postat 21 april 1 timme sedan sa Neosus: Varför ha fredsmöten när Pruttin inte tänker sluta med det där joxet? Kan någon förklara för mig som begriper noll? Ja säg det? Idioti. Ge han bly och hagel så kanske han fattar. Känns lite som prutten målat in sig i ett hörn. Hans egna kommer resa sig mot honom!
slejnard Postat 21 april Postat 21 april Han är en despot som njuter av sin stulna makt. Precis som några andra ”ledare”. Vore bättre om vi längstaianer styrde världen. Ledord: fritt kaffe närsomhelst och varsomhelst.
Fidden Postat 21 april Postat 21 april (redigerat) Vilken sen match... Får ju Britta Persson att framstå som en lögnare. Redigerat 21 april av Fidden
CHAE Postat 21 april Trådstartare Postat 21 april Sätt en kula i Putin och tio andra minst lika maktgalna och mordiska personer står i kö att ta över presidentposten. Samma sak med Trump. Jag vidhåller att han, i princip, vann valet med det där sönderskjutna örat, sitt ”Fight! Fight! Fight!” och en jävla massa miljarder från [exempelvis] NRA/vapen-lobbyn. En kollega vars pappa bor i Staterna menade å sin sida att amerikanska folket fortfarande hade Trumps nederlag 2021 i minnet och tänkte att ”[…] om nu Trump förlorar ånyo kommer det utan tvekan att bli ett inbördeskrig för det var läskigt nära förra gången.” Personer som Trump, Musk och Putin har en hel hydra bakom sig i administrationen; hugg av ett huvud och ett nytt tar plats och gör framtiden ännu mörkare. Men ”hey”, vad vet jag egentligen?🤷🏻♂️ Att, sten för sten, montera ner människors yttrandefrihet och möjlighet stt föra regimkritiska samtal i det offentliga rummet är direkt farligt men det sker sakta men säkert, t ex i USA just nu. Det har hänt förut och det är otroligt sorgligt att människor inte lärt sig mer av historien😔 Mina två cent.
Neosus Postat 21 april Postat 21 april 1 minut sedan sa CHAE: Sätt en kula i Putin och tio andra minst lika maktgalna och mordiska personer står i kö att ta över presidentposten. Samma sak med Trump. Jag vidhåller att han, i princip, vann valet med det där sönderskjutna örat, sitt ”Fight! Fight! Fight!” och en jävla massa miljarder från [exempelvis] NRA/vapen-lobbyn. En kollega vars pappa bor i Staterna menade å sin sida att amerikanska folket fortfarande hade Trumps nederlag 2021 i minnet och tänkte att ”[…] om nu Trump förlorar ånyo kommer det utan tvekan att bli ett inbördeskrig för det var läskigt nära förra gången.” Personer som Trump, Musk och Putin har en hel hydra bakom sig i administrationen; hugg av ett huvud och ett nytt tar plats och gör framtiden ännu mörkare. Men ”hey”, vad vet jag egentligen?🤷🏻♂️ Att, sten för sten, montera ner människors yttrandefrihet och möjlighet stt föra regimkritiska samtal i det offentliga rummet är direkt farligt men det sker sakta men säkert, t ex i USA just nu. Det har hänt förut och det är otroligt sorgligt att människor inte lärt sig mer av historien😔 Mina två cent. Medhåll!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.