Dark Of Light Postat 16 april Postat 16 april 2 timmar sedan sa slejnard: Är det fyra i rad nu? Helt oförhappandes. För att jag... ja, du vet.
slejnard Postat 16 april Postat 16 april Nu till nåt seriösare. Jag tycker man ska vara seriös. 🧐 Det blir KPD imorn! ☕️☕️☕️
CHAE Postat 16 april Trådstartare Postat 16 april 9 minuter sedan sa slejnard: Nu till nåt seriösare. Jag tycker man ska vara seriös. 🧐 Det blir KPD imorn! ☕️☕️☕️ 1
slejnard Postat 16 april Postat 16 april Så här då. Nu till nåt seriösare. Jag tycker man ska vara seriös. 🧐 Det blir KPD imorn! ☕️☕️☕️ Minst 4 koppar, svart och rivigt, utan mjölk och socker.
CHAE Postat 16 april Trådstartare Postat 16 april 1 timme sedan sa slejnard: […]Det blir KPD imorn! ☕️☕️☕️ Minst 4 koppar, svart och rivigt, utan mjölk och socker. Tuffing.
Neosus Postat 17 april Postat 17 april Ja! Det dör fler i trafiken än i gängkriget! Det säger något det!
Fidden Postat 17 april Postat 17 april Jag har aldrig dött i trafiken, men idag ska jag göra Janssons tror jag.
Neosus Postat 17 april Postat 17 april Imorgon är en annan dag! Bara så att ni vet! Okej? Frågor på DET?
Neosus Postat 17 april Postat 17 april (redigerat) Jo just de! De e de! Redigerat 17 april av Neosus NI får gissa på vilket inlägg jag svarade! På!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.