slejnard Postat igår kl 21:23 Postat igår kl 21:23 Håhå ja ja. PTs kommer PTs går. Spelade i på spårets duo app. 31p. Missade att man skulle låsa fast svaret på en resa. Lite fusk ändå med ledtrådarna. Men kul.
Fidden Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Om man inte kommer på svaret innan man kollar alternativen svarar man INTE! 😠
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 9 minuter sedan sa Fidden: Om man inte kommer på svaret innan man kollar alternativen svarar man INTE! 😠 Nähä ☺️just ja så vare
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Jåh! Morn å KPD å ha en fin Lucia med lust å fägring stor.
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Jåh! Morn å KPD å ha en fin Lucia med lust å fägring stor. Du menar givetvis "med osth och häger stor"? 1
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Vad gör ni denna nådens dag 2025? Vi ska försöka ta oss till byn. Längesen Louice var utanför dörren.
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 24 minuter sedan sa slejnard: Vad gör ni denna nådens dag 2025? Vi ska försöka ta oss till byn. Längesen Louice var utanför dörren. Du menar nådens år 2025? Jobbar. Ha det trevligt, bra att hon kommer ut lite. Viktigt sådant där? 1
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan Jag gör egentligen inget särskilt. Lite städning, lite dammtorkning och sedan en promenad. Lite senare ikväll ska vi träffa några vänner. Lugn lördag m a o. 1
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Du menar nådens år 2025? Jobbar. Ha det trevligt, bra att hon kommer ut lite. Viktigt sådant där? Ja och ja. Lite frisk luft gör inte ont. -12 nu men blir varmare. Jobba på!
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan Under en period av fysiologiska experiment upptäckte DoL något oroväckande…
Neosus Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan När jag gick in i en järnaffär i ett litet samhälle i västerbotten för att köpa ett vattenpass så visade försäljaren att vattenpasset fungera bra genom att mäta lodrätt.. När jag kom hem för att skruva upp en hylla så blev den likt förbaskat sne. Det visade sig att vattenpasset inte fungerade vågrätt! Så jävla puckat! 😂 Det blev rakt när jag använde mobiltelefonen. Fantastisk manick..
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 1 timme sedan sa Neosus: När jag gick in i en järnaffär i ett litet samhälle i västerbotten för att köpa ett vattenpass så visade försäljaren att vattenpasset fungera bra genom att mäta lodrätt.. När jag kom hem för att skruva upp en hylla så blev den likt förbaskat sne. Det visade sig att vattenpasset inte fungerade vågrätt! Så jävla puckat! 😂 Det blev rakt när jag använde mobiltelefonen. Fantastisk manick.. Du vet väl vad det är för slags vatten i vattenpass?
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 44 minuter sedan sa slejnard: Och vigvatten till dig Dol. NEJ tack! Det som svider så...💀
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.