Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
24 minuter sedan sa slejnard:

Vad gör ni denna nådens dag 2025? Vi ska försöka ta oss till byn. Längesen Louice var utanför dörren. 

Du menar nådens år 2025?

Jobbar. Ha det trevligt, bra att hon kommer ut lite. Viktigt sådant där?

• Gilla 1
Postat

Jag gör egentligen inget särskilt. Lite städning, lite dammtorkning och sedan en promenad.

Lite senare ikväll ska vi träffa några vänner.

Lugn lördag m a o.

• Gilla 1
Postat

Under en period av fysiologiska experiment upptäckte DoL något oroväckande…

IMG_5962.jpeg

Postat

När jag gick in i en järnaffär i ett litet samhälle i västerbotten för att köpa ett vattenpass så visade försäljaren att vattenpasset fungera bra genom att mäta lodrätt..

När jag kom hem för att skruva upp en hylla så blev den likt förbaskat sne. Det visade sig att vattenpasset inte fungerade vågrätt! 

Så jävla puckat! 😂

Det blev rakt när jag använde mobiltelefonen. Fantastisk manick.. 

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

När jag gick in i en järnaffär i ett litet samhälle i västerbotten för att köpa ett vattenpass så visade försäljaren att vattenpasset fungera bra genom att mäta lodrätt..

När jag kom hem för att skruva upp en hylla så blev den likt förbaskat sne. Det visade sig att vattenpasset inte fungerade vågrätt! 

Så jävla puckat! 😂

Det blev rakt när jag använde mobiltelefonen. Fantastisk manick.. 

Du vet väl vad det är för slags vatten i vattenpass?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.