Micke H Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 46 minuter sedan sa Neosus: Jag uppskattar att denna lever vidare. ❤️ Jag minns fortfarande syftet när jag skapade den genom att kombinera två smileys - man lyssnar på en asbra hårdrockslåt på radion och får efteråt veta att man lyssnat på Takida... 2
Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan (redigerat) Eller... Spermaharen. Apropå den. Nu har hovet äntligen klargjort att Prinsessan Sofie inte knullat med Sara Hamr... jag menar Epstein. Det där som inte har hänt verkar ha hänt under Sofies något mer sexuella period som Slitzmodell mm. Redigerat 3 timmar sedan av Dark Of Light
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan 2 timmar sedan sa Micke H: Jag uppskattar att denna lever vidare. ❤️ Jag minns fortfarande syftet när jag skapade den genom att kombinera två smileys - man lyssnar på en asbra hårdrockslåt på radion och får efteråt veta att man lyssnat på Takida... Smilfink - the Origin Story
Dark Of Light Postat 58 minuter sedan Postat 58 minuter sedan 35 minuter sedan sa CHAE: Smilfink - the Origin Story "Jag använder fan inga jävla smilfinkar". DGs klassiska kommentar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.