Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Just nu sa slejnard: Nä men snart så. Förra året fotade jag allt så att grejerna hamnar exakt på sina platser. Gäller å göra fruntimren nöjda. Häng upp fotot. Spar tid och lättare att städa efteråt.
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Länge sedan jag har plockat fram julen men ska nog plocka fram julstaken i år! Iallafall! 1
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 34 minuter sedan sa Dark Of Light: Häng upp fotot. Spar tid och lättare att städa efteråt. Har ingen skrivare.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Hej Hej 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Hej Hej 2 timmar sedan sa Neosus: Hej Hej 1 timme sedan sa slejnard: Hej! 👋 å hå?
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 1 timme sedan sa slejnard: Har ingen skrivare. Skit i den, häng upp fotot bara. 1
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 23 minuter sedan sa Dark Of Light: Skit i den, häng upp fotot bara. Har fotona i telefonen.
Dark Of Light Postat 52 minuter sedan Postat 52 minuter sedan 12 minuter sedan sa slejnard: Har fotona i telefonen. Häng upp telefonen då! Faen vad det ska vara besvärligt... 🤣 1
Dark Of Light Postat 43 minuter sedan Postat 43 minuter sedan (redigerat) ... eller om du köper en skrivare och hänger... nej.. Det känns omständigt. Redigerat 42 minuter sedan av Dark Of Light
slejnard Postat 40 minuter sedan Postat 40 minuter sedan 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Häng upp telefonen då! Faen vad det ska vara besvärligt... 🤣 Hur tänkte du jag skulle göra om det ringer då?
Neosus Postat 34 minuter sedan Postat 34 minuter sedan Gör två flugor på smällen och använd den till en julbjällra! Samtidigt!
CHAE Postat 20 minuter sedan Trådstartare Postat 20 minuter sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Skit i den, häng upp fotot bara. 45 minuter sedan sa slejnard: Har fotona i telefonen. 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Häng upp telefonen då! Faen vad det ska vara besvärligt... 🤣 23 minuter sedan sa Dark Of Light: ... eller om du köper en skrivare och hänger... nej.. Det känns omständigt. 19 minuter sedan sa slejnard: Hur tänkte du jag skulle göra om det ringer då? Snillen spekulerar…
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.