slejnard Postat igår kl 21:22 Postat igår kl 21:22 3 minuter sedan sa Neosus: Digestive! Deeeeee e gott!
Dark Of Light Postat igår kl 21:26 Postat igår kl 21:26 Snackar vi magsaft, själva processen eller kexet?
Dark Of Light Postat igår kl 21:42 Postat igår kl 21:42 Afråpå d. Cha allti gola påsti´h lappa´i di chema chåntå´!
CHAE Postat 16 timmar sedan Trådstartare Postat 16 timmar sedan 9 timmar sedan sa Dark Of Light: […]magsaft, […] Du kan va magsaft!😡 8 timmar sedan sa Dark Of Light: Afråpå d. Cha allti gola påsti´h lappa´i di chema chåntå´! Okej, DoL har gått full Livets Ord nu. 2
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Det har ju lixom kommit upp på tapeten igen! Klorin kan funka. 3
Discipuli Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 13 timmar sedan sa Neosus: Först hörde jag en riktigt sur sång och tänkte, så dåligt kommer jag inte ihåg hans uppträdanden från ungdomen… sen fattade jag att det var en begeistrad publik som togs in i mikrofonen 🙂 Hans CD gick varm under mina veckopendlingar a 30 mil enkel resa när jag utbildade mig i Göteborg o åkte hem till Skåne på helgerna. Många timmar E-type under bältet.
Discipuli Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Testar ändra namnet. Fungerade. Så nu är det mitt ”artist” namn Discipuli , ett tag. www.Discipuli.se Kpd. 1
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 2 timmar sedan sa Discipuli: Testar ändra namnet. Fungerade. Så nu är det mitt ”artist” namn Discipuli , ett tag. www.Discipuli.se Kpd. Välkommen till forumet, igen. ☕️🎂
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Hemma! Förut var jag borta? Helt väck?? I huvudet??? Eller? Nu är jag då hemma. 😊
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Satfläsk. Skrattade åt mitt eget skämt på jobbet och drog till nåt i ryggen. Karma. Dör av att garva nu, så håll er seriösa för böfvelen! 1
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 3 timmar sedan sa Discipuli: Testar ändra namnet. Fungerade. Så nu är det mitt ”artist” namn Discipuli , ett tag. www.Discipuli.se Kpd. Jag tycker nog "Orgasmatron" hade funkiat fin-fint. 22 minuter sedan sa Fidden: Satfläsk. Skrattade åt mitt eget skämt på jobbet och drog till nåt i ryggen. Karma. Dör av att garva nu, så håll er seriösa för böfvelen! F´låt.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) Ajaj fidden! Krya påse! Nu ska du få höra nåt roligt… 🤩 Redigerat 6 timmar sedan av slejnard
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Vad villhöver/ska ni/ska ni inte/önskar ni på black friday?
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 5 timmar sedan sa Fidden: Satfläsk. Skrattade åt mitt eget skämt på jobbet och drog till nåt i ryggen. Karma. Dör av att garva nu, så håll er seriösa för böfvelen! Men vafan?!😢 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag tycker nog "Orgasmatron" hade funkiat fin-fint.[…] Medhåll!!! 9 timmar sedan sa Discipuli: […]Discipuli […] Prosit.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.