Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Hoppas lasagnen var god. Den kostade dig en PT.
Neosus Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Här blir det enklast möjliga, tärnad bacon och ris OCH en sås på det! Man blir iallafall mätt! Schuu!
Neosus Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Eller ris och bacon om man ska vara petnoga! Viktigt så att allt blir rätt annars går ni bananas!
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Ja, det är viktigt att en rätt blir rätt! En sås på bananer alltså!?
slejnard Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hoppas lasagnen var god. Den kostade dig en PT. Den är i ugnen 😎
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Ja de e de de e! Men ack så bökigt att göra. Ändå värt besväret.
Dark Of Light Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Den är i ugnen 😎 PTn? 1 timme sedan sa slejnard: En hel plåt plus en form! PTn? 1 timme sedan sa slejnard: Ja de e de de e! Men ack så bökigt att göra. Ändå värt besväret. PTn?
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 4 minuter sedan sa Dark Of Light: PTn? PTn? PTn? Bärs, bärs, BÄRS!
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 1 timme sedan sa Neosus: Oh Holy Shit! Han är helt makalös! Finns knappast nån bättre rocksångare idag!
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Har ni hört han sjunga whiter shade of pale? Inte jag heller men ska visst va nåt i hästväg!
Neosus Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 16 minuter sedan sa slejnard: Har ni hört han sjunga whiter shade of pale? Inte jag heller men ska visst va nåt i hästväg! Lyssnade på den nu! Riktigt bra!
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Jåh! precis sett nya Frankenstein på Netflix. Sevärd helt klart!
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 45 minuter sedan sa Neosus: Lyssnade på den nu! Riktigt bra! Lyssnade jag med. Golvad!
CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan 34 minuter sedan sa slejnard: Jåh! precis sett nya Frankenstein på Netflix. Sevärd helt klart! Trevligt. Ska kika när jag kommit hem från kvällsjobb. Har du läst romanen? Om ja, hur står sig Netflix-versionen mot den. 27 minuter sedan sa slejnard: Lyssnade jag med. Golvad! Oj….! 1
Neosus Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan FASIKEN! Glömde bort Idol! Tur man kan titta från början! Tusiken!
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 20 minuter sedan sa Neosus: FASIKEN! Glömde bort Idol! Tur man kan titta från början! Tusiken! Fasiken å! Ska inte spoila. De är bra i alla fall.
Neosus Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan (redigerat) Har tittat ikapp! Dom e ju bra allihopa! Jag gillar Jill! Hon vinner än fast hon inte är med och tävlar! Redigerat 15 timmar sedan av Neosus Glömde ett T!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.