Dark Of Light Postat Fredag kl 14:49 Postat Fredag kl 14:49 3 timmar sedan sa slejnard: Å PiTn står så grann i stugan.
Fidden Postat Fredag kl 20:01 Postat Fredag kl 20:01 Idag vann jag för första gången i mitt liv över båda lagen i på spåret. 3
slejnard Postat Fredag kl 22:34 Postat Fredag kl 22:34 2 timmar sedan sa Fidden: Idag vann jag för första gången i mitt liv över båda lagen i på spåret. Bra gjort! Jag kanske inte kan så mycket som jag vill ge sken av. Känns lite som att minnet börjar svikta. Svårt hitta namn. Hornavan kunde jag dock.
Fidden Postat Fredag kl 22:38 Postat Fredag kl 22:38 1 minut sedan sa slejnard: Bra gjort! Jag kanske inte kan så mycket som jag vill ge sken av. Känns lite som att minnet börjar svikta. Svårt hitta namn. Hornavan kunde jag dock. Jag gissade på torneträsk... Och Arvidsjaur... Egentligen gick det inte så bra, men det gjorde det i ärlighetens namn inte för de tävlande lagen heller xD
slejnard Postat Fredag kl 22:48 Postat Fredag kl 22:48 Det är ändå ett bra program om än svårt! Schuu. Arjeplog är jättevackert.
Fidden Postat igår kl 06:24 Postat igår kl 06:24 Bengt. Leif. Britt-mari. Ja ni märker ju. Världsklass.
Fidden Postat igår kl 08:24 Postat igår kl 08:24 Det här med att folk är stolta över suno-kreationer, vad är det för tokerier? Frågar åt en vän.
Dark Of Light Postat igår kl 09:50 Postat igår kl 09:50 Fast det är ju inte så många av just dem. Bara den där Tena-blöjan.
slejnard Postat igår kl 11:21 Postat igår kl 11:21 Lasagne på g idag. Köttfärssås gjord. Resten kvar. Jag Gör ett riktigt storkok, borde täcka en hel plåt. 1
CHAE Postat igår kl 12:27 Trådstartare Postat igår kl 12:27 1 timme sedan sa slejnard: Lasagne på g idag. Köttfärssås gjord. Resten kvar. Jag Gör ett riktigt storkok, borde täcka en hel plåt. Skicka över en portion för jag glömde matlådan hemma idag. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.