Dark Of Light Postat Måndag kl 08:28 Postat Måndag kl 08:28 1 timme sedan sa slejnard: Vavått Exakt! Väldigt grått monokromt väder, filmnoir liksom.
Håkan Ström Postat Måndag kl 10:08 Postat Måndag kl 10:08 Muggigt väder, dimma o trolskt. Haft en intervju, med en startup. Udda för mig som i huvudsak har jobbat i flera riktigt stora företag. Intressant att höra öppenhet om framtidsplaner direkt från grundaren, inte från en PowerPoint av en av många mellanchefer. Mer hjärta o hjärna i denna direkta formen av möte/intervju. Lärorikt. Önskar alla en bra vecka. 21 nov släpps det en historisk dokumentär ifrån USA sägs det. Någon som vet mer om det?
slejnard Postat Måndag kl 10:22 Postat Måndag kl 10:22 Lycka till Håkan! 👍 Vet inget om nån dokumentär som ska släppas. 1
slejnard Postat Måndag kl 10:26 Postat Måndag kl 10:26 1 timme sedan sa Dark Of Light: Exakt! Väldigt grått monokromt väder, filmnoir liksom. Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!?
Dark Of Light Postat Måndag kl 10:49 Postat Måndag kl 10:49 46 minuter sedan sa Neosus: Vitt på backen! Vad rör det sig om?
Dark Of Light Postat Måndag kl 10:50 Postat Måndag kl 10:50 41 minuter sedan sa Håkan Ström: 21 nov släpps det en historisk dokumentär ifrån USA sägs det. Någon som vet mer om det? Ingen aning. Kanal?
Dark Of Light Postat Måndag kl 10:51 Postat Måndag kl 10:51 24 minuter sedan sa slejnard: Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!? I så fall ligger jag risigt till 😬 Nåja, skämt åsidå, låter väldigt tragiskt.
Dark Of Light Postat Måndag kl 10:53 Postat Måndag kl 10:53 Fast jag gillar filmnoir. Gamla svart/vita rullar är rena guldet emellanåt.
Neosus Postat Måndag kl 11:30 Postat Måndag kl 11:30 40 minuter sedan sa Dark Of Light: Vad rör det sig om? Gydh har mjäll!
Dark Of Light Postat Måndag kl 11:44 Postat Måndag kl 11:44 11 minuter sedan sa Neosus: Gydh har mjäll! Det går att nuppa bort. Dock i förekommande fall, med samma resultat.
Neosus Postat Måndag kl 11:53 Postat Måndag kl 11:53 Menar du noppra bort? Vänligen, automatisk telefonsvarare
slejnard Postat Måndag kl 11:58 Postat Måndag kl 11:58 Börjar tänka att jag har för mkt mid på gitarrerna!
Neosus Postat Måndag kl 12:05 Postat Måndag kl 12:05 6 minuter sedan sa slejnard: Börjar tänka att jag har för mkt mid på gitarrerna! Och fundera över hur det brukar låta i vanliga fall! Jag kommer att tjata ihjäl dig! 😂
slejnard Postat Måndag kl 13:02 Postat Måndag kl 13:02 Nä tjat är bra! 😅 det är av tjat jag byggde denna kropp . Kommer snart en ny…
Dark Of Light Postat Måndag kl 13:11 Postat Måndag kl 13:11 1 timme sedan sa Neosus: Menar du noppra bort? Vänligen, automatisk telefonsvarare Tryck 1 för Lack och läder. Tryck 2 för pilska Lotta. Tryck 3 för mjäll... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.