Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Muggigt väder, dimma o trolskt. Haft en intervju, med en startup. Udda för mig som i huvudsak har jobbat i flera riktigt stora företag. Intressant att höra öppenhet om framtidsplaner direkt från grundaren, inte från en PowerPoint av en av många mellanchefer. Mer hjärta o hjärna i denna direkta formen av möte/intervju. Lärorikt. Önskar alla en bra vecka.

21 nov släpps det en historisk dokumentär ifrån USA sägs det. Någon som vet mer om det?

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Exakt!

Väldigt grått monokromt väder, filmnoir liksom.

Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!? 

Postat
24 minuter sedan sa slejnard:

Här är färgglatt. Men kyligt. Det sägs att en person härifrån bygden såg allt i gråskala. Hade sett i färg men allt förvandlades för honom. Jag har för mig att han tog sitt liv. Så sorgligt. 😞 Vet inte huruvida detta är sant!? 

I så fall ligger jag risigt till 😬

Nåja, skämt åsidå, låter väldigt tragiskt.

Postat
6 minuter sedan sa slejnard:

Börjar tänka att jag har för mkt mid på gitarrerna! 

Och fundera över hur det brukar låta i vanliga fall! 

Jag kommer att tjata ihjäl dig! 😂

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Menar du noppra bort?

Vänligen, automatisk telefonsvarare

Tryck 1 för Lack och läder. Tryck 2 för pilska Lotta. Tryck 3 för mjäll...

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.