slejnard Postat Onsdag kl 19:11 Postat Onsdag kl 19:11 5 minuter sedan sa Fidden: Coolt. Hälsa. Det ska jag nästa gång. Det gick otroligt fort så hoppas jag hinner.
slejnard Postat Onsdag kl 19:35 Postat Onsdag kl 19:35 Vem vet. Hen kanske stoppade tiden och vi chittchattade på här i eoner? Gud vet om vad.
CHAE Postat Onsdag kl 20:42 Trådstartare Postat Onsdag kl 20:42 1 timme sedan sa slejnard: Nånting var in i huset! En Alien 👽 eller ett spöke 👻. Det swishade till och lampan skakade. Fick du alltså pengar swishade till dig av alien/spöket? Är det korrekt uppfattat? 1
CHAE Postat Onsdag kl 20:47 Trådstartare Postat Onsdag kl 20:47 1 timme sedan sa slejnard: […]Det gick otroligt fort […] Det är ju annars DoL’s kommentar. 1
Fidden Postat Onsdag kl 20:55 Postat Onsdag kl 20:55 5 minuter sedan sa CHAE: Det är ju annars DoL’s kommentar. Fint ändå att "din mamma"-skämten tagit den här vändningen istället.
CHAE Postat Onsdag kl 23:59 Trådstartare Postat Onsdag kl 23:59 3 timmar sedan sa Fidden: Fint ändå att "din mamma"-skämten tagit den här vändningen istället. Indeed
CHAE Postat igår kl 00:01 Trådstartare Postat igår kl 00:01 (redigerat) Vidare; JooToobz har gått fullständigt åt helvete… Något världsomfattande tydligen. Ändlöst tuggande och en ”Något gick fel”-prompt. Is this the end? @Fidden Kan du och ditt team inte ta och fixa det här nu? Redigerat igår kl 00:03 av CHAE
CHAE Postat igår kl 00:03 Trådstartare Postat igår kl 00:03 Well, Längstah fungerar ju i alla fall. Alltid något.
CHAE Postat igår kl 00:14 Trådstartare Postat igår kl 00:14 10 minuter sedan sa CHAE: Vidare; JooToobz har gått fullständigt åt helvete… Något världsomfattande tydligen. Ändlöst tuggande och en ”Något gick fel”-prompt. Is this the end? Nu verkar det rulla i alla fall. Wow! Trodde aldrig att jag skulle få uppleva att JooToobz gick ner! Jag känner mig lite stolt och speciell. Ungefär som att få se en solförmörkelse eller DoL äta ost på sin balkong.
Dark Of Light Postat igår kl 03:30 Postat igår kl 03:30 Äh, vi tar väl en till så CHAE lugnar ner sig lite också...
Fidden Postat igår kl 04:22 Postat igår kl 04:22 4 timmar sedan sa CHAE: Vidare; JooToobz har gått fullständigt åt helvete… Något världsomfattande tydligen. Ändlöst tuggande och en ”Något gick fel”-prompt. Is this the end? @Fidden Kan du och ditt team inte ta och fixa det här nu? Klart vi fixade detta så snabbt det bara gick, Youtube är en central del i regionens journalsystem. 1
slejnard Postat igår kl 06:17 Postat igår kl 06:17 9 timmar sedan sa CHAE: Fick du alltså pengar swishade till dig av alien/spöket? Är det korrekt uppfattat? Skulle kunna vara. Du kan va!
Håkan Ström Postat igår kl 06:31 Postat igår kl 06:31 Goder morgon ljudsoldater! Jag läste en musikutbildnings broschyr. Den tog all glädje jag känner från musikskapande och formulerade det som ett jobb. Vet inte längre vad jag känner för att riskera den glädjen. Som ett vänskapligt förhållande som skulle gå längre och potentiellt ändra allt. Får fundera.
Fidden Postat igår kl 07:18 Postat igår kl 07:18 Morrn! Glömde diska igår... Så härmed utnämner jag lite högtidligt 16 oktober till allmänna "Drick-kaffet-ur-ölsejdel"-dagen!
Neosus Postat igår kl 07:27 Postat igår kl 07:27 Blanda ut med en öl! Vettifan hur det smakar men de e KUUuul! 1
Fidden Postat igår kl 07:39 Postat igår kl 07:39 Sådär, nu diskar maskinen. Ej att förväxlas med Tiskaa Maaskinen, finsk mästarinna i diskus.
CHAE Postat igår kl 08:37 Trådstartare Postat igår kl 08:37 57 minuter sedan sa Fidden: Sådär, nu diskar maskinen. Ej att förväxlas med Tiskaa Maaskinen, finsk mästarinna i diskus. Eller Ysta Ostinen, finsk mästare i….🫣
Dark Of Light Postat igår kl 10:31 Postat igår kl 10:31 1 timme sedan sa Neosus: ...ostus? Osthkasth!
CHAE Postat igår kl 10:56 Trådstartare Postat igår kl 10:56 25 minuter sedan sa Dark Of Light: Osthkasth! ”Kasth med liten ozth” heter det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.