Håkan Ström Postat Måndag kl 14:13 Postat Måndag kl 14:13 Eller den något mer komplicerade men helt fantastiska..gratis. https://dsp56300.wordpress.com
Neosus Postat Måndag kl 14:23 Postat Måndag kl 14:23 Jag slänger opp en oskriven låt här sålänge! Åkej?
Dark Of Light Postat Måndag kl 16:09 Postat Måndag kl 16:09 On 2025-10-12 at 18:07 sa slejnard: Ja 🙌 nästa gång jag putsar fönster och byter gardiner kan du hjälpa till mer tack. 🤩 13 timmar sedan sa Dark Of Light: Det gör jag ju. Jag ser till att det regnar och du får anledning att putsa fönster. 10 timmar sedan sa slejnard: Tack! Morn å KPD. Ja, det blir så när jag släpper väder.
Håkan Ström Postat Måndag kl 18:23 Postat Måndag kl 18:23 4 timmar sedan sa slejnard: Kände inte till. Är det till Logic? Funkar till massor av olika DAW som en plugin. Man installerar, loggar in med ett konto och sen kan man hämta ner gratis instrument. Man kan även köpa nya instrument. Påminner lite om Kontakt. Den finns också som standalone. 1
Dark Of Light Postat Tisdag kl 14:39 Postat Tisdag kl 14:39 Nädu! Nu är du allt lite tidig... eller sen.
Håkan Ström Postat Tisdag kl 14:50 Postat Tisdag kl 14:50 Matkoma, 50% på fransk Normandie ostbricka, gott som attan… fan ta kort datum disken.
CHAE Postat Tisdag kl 14:55 Trådstartare Postat Tisdag kl 14:55 4 minuter sedan sa Håkan Ström: Matkoma, 50% på fransk Normandie ostbricka, gott som attan… fan ta kort datum disken. Hade du inte köpstopp? 1
Håkan Ström Postat Tisdag kl 14:58 Postat Tisdag kl 14:58 2 minuter sedan sa CHAE: Hade du inte köpstopp? På pluggar, endast. Men kanske borde utöka det 🙂
Fidden Postat Tisdag kl 14:59 Postat Tisdag kl 14:59 12 minuter sedan sa Fidden: Det är alltid morgon någonstans. Ursäkta, mongon skulle det stå.
CHAE Postat Tisdag kl 15:03 Trådstartare Postat Tisdag kl 15:03 15 minuter sedan sa Fidden: Det är alltid morgon någonstans. Vladivostok? 3 minuter sedan sa Håkan Ström: På pluggar, endast. Men kanske borde utöka det 🙂 Jomen dåså. 1 minut sedan sa Fidden: Ursäkta, mongon skulle det stå. Ah så klart. 1
Neosus Postat Tisdag kl 16:44 Postat Tisdag kl 16:44 On 2025-01-01 at 02:04 sa CHAE: Ja men hörni; VÄLKOMNA TILL LÄNGSTA 2025! Sade jag tack?
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:49 Postat Tisdag kl 16:49 ... det beror på formen på osten antar jag... och hålet som ska pluggas. Ja, då har vi löst det och kan gå vidare. 1
CHAE Postat Tisdag kl 17:32 Trådstartare Postat Tisdag kl 17:32 2 timmar sedan sa Håkan Ström: På pluggar, endast. […]🙂 Du har för få pluggar. 1
slejnard Postat Tisdag kl 17:49 Postat Tisdag kl 17:49 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Nädu! Nu är du allt lite tidig... eller sen. Mittemellan.
slejnard Postat Tisdag kl 18:37 Postat Tisdag kl 18:37 1 timme sedan sa Dark Of Light: Man kan väl använda ost som plugg!? Det kan man. Provade en ny ost från norrmejerier. Abisko. Det finns även en höga kusten. Abisko var jättegod. Lite torr kanske?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.