Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 8 timmar sedan sa CHAE: Marinmuseum i Karlskrona är också kul. 1
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Hade gärna haft ett marintema i mitt sovrum, sanna mina ord. 1
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan Det var ju skönt att idioten i Washington inte fick fredspriset ändå.
Fidden Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 1 timme sedan sa CHAE: Det var ju skönt att idioten i Washington inte fick fredspriset ändå. Hade nästan hoppats på att nobelkommitten hade haft tillräckligt med humor för att ge priset till Greta. Bara för att retas. 1 1
tordA Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan (redigerat) hon dyker ner, undrar vart hon dyker upp? Redigerat 4 timmar sedan av tordA 1
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 12 timmar sedan sa slejnard: Morn å däckbyte å sen KPD. ... men med vem? 9 timmar sedan sa CHAE: Det var ju skönt att idioten i Washington inte fick fredspriset ändå. Kanske nästa år..? 7 timmar sedan sa Neosus: De e ju Freda! Gud i himmelen! Glöm inte mig. Lite balans här alltsåh... 3 timmar sedan sa tordA: hon dyker ner, undrar vart hon dyker upp? Hos mig? Belägrat 4 kvinnor (kollegor) inom de sista tre månaderna. Bra eller dåligt (lägg märke till jag frågade inte bra eller anus)?
Håkan Ström Postat 47 minuter sedan Postat 47 minuter sedan 7 timmar sedan sa Fidden: Hade nästan hoppats på att nobelkommitten hade haft tillräckligt med humor för att ge priset till Greta. Bara för att retas. Måste reta gallfeber på någon Nobel Peace Prize laureate Maria Corina Machado dedicates her award to President Trump. ….
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.