Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 12 timmar sedan sa Fidden: (Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden) Här läste jag "könsbär" då´råh... 2
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Tack fidden! Vi får se vad som månda blifva. Bra tips! 🤩
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Bleh, idag är det gubbljud galore. Helvete vad segt det är.
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan När gubbar låter väldigt mycket. Rast en smula i Lidköping. Fint vid hamnen... 2
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Mycket fint. Där kan man nog få sig nån fisk. Om man vet hur man fiskar vill säga.
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Och det vet ju uppenbarligen inte jag. Johoooo, du är ju helt bakom flötet. Se där, meta-humor. 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Så länge han inte blir kastlös rullar det väl på. 1
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Så länge det är bra drag så är det bra drag! Bra va?`
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Bra drag. Det låter najs. Om man inte är en engelskspråkig kvinna som fastnat med behån i ankarliften.
Naymari Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) On 9/29/2025 at 3:08 PM, Fidden said: Är det fusk att ta sitt körspår och konvertera i Audimee.com så att man slipper ha sin egen röst som andrastämma? (Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden) Kör påå! Mängden AI - röst replacement jag använt de senaste åren vet nästan inga gränser. Tjejer som sjunger kill-låtar och vise versa. Körde Audimee ett tag - nu har jag gått över till Vocoflex. Så allt sker lokalt och i realtid på datorn. Bra plugg den! Redigerat 6 timmar sedan av Naymari
CHAE Postat 3 timmar sedan Trådstartare Postat 3 timmar sedan 10 timmar sedan sa Neosus: Så länge det är bra drag så är det bra drag! […] …och då är det alltså ”Christer Lindarw” som ska in på lodrätt femton🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.