Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
21 minuter sedan sa Fidden:

Ett annat alternativ är att bli min bro from another region och pilla cösmic. Många av mina kollegor är fd syrror.

Har redan lyckats undvika massiv stroke iofs…

Annons
Postat
17 timmar sedan sa CHAE:

Fy fan…1993 är sjukt länge sedan😳

17 timmar sedan sa slejnard:

Ja verkligen. Å inte blir man yngre… 

Ja på videorna ser det ut att vara flera hår sen. d_coffee.GIF

• Haha 1
Postat
19 timmar sedan sa CHAE:

Det är jag redan; HLR-instruktör (mot usk:or, ssk:or och ST/AT-läkare), elev/student-koordinator, fortbildning för patienter som genomgått hjärthändelser och informatör mot gymnasiet. Fortsätter gärna med HLR-grejen men det andra får någon annan ta över🙂

Tack!

Suveränt, Har du jobbat något med kursutveckling för online studenter? E-learning kursutveckling? Blended learning?
Det är ett par varv mer utanför det operativa, men närmare det strategiska o regelstyrande.

• Haha 1
Postat
1 timme sedan sa Håkan Ström:

Suveränt, Har du jobbat något med kursutveckling för online studenter? E-learning kursutveckling? Blended learning?
Det är ett par varv mer utanför det operativa, men närmare det strategiska o regelstyrande.

Nix och rent spontant lockar det inte heller. Som sagt; tänkte använda min tid till att göra annat🙂

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Är det fusk att ta sitt körspår och konvertera i Audimee.com så att man slipper ha sin egen röst som andrastämma?

(Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden)

Redigerat av Fidden
  • Haha 1
Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Är det fusk att ta sitt körspår och konvertera i Audimee.com så att man slipper ha sin egen röst som andrastämma?

(Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden)

Nejje för faan, kör på!

56 minuter sedan sa slejnard:

Snyggt! 😅👍

V-jeans gör sitt återtåg?

Postat
16 minuter sedan sa slejnard:

Nä så roligt ska vi inte ha. 

Okej, modeoraklet har talat😏

11 minuter sedan sa Neosus:

"Köper man inget fikabröd så är man dum i huvet"

…låter som en lapp jag skulle kunna skriva och sätta upp i personalrummet🙂

Postat
On 2025-09-28 at 15:59 sa Dark Of Light:

Om du bara visste... 

…och då är det alltså ”övningskörning” som ska in på lodrätt tre.

IMG_4790.jpeg

Postat

Låter bra där! Lite Soundgarden nästan.

Det är inte typen av låt som ska handla om fiskar, hundar, cyklar, snöskottning eller grannens svampstuvning som smakade så gott ihop med den möra fläskkarrén du hittade på rea senaste gången du var på Ica maxi. Helst ska den knappt handla om nåt, men ha en ganska mörk text. Kanske nån rad om ångest. Nån om det oundvikliga slutet. En gnutta hopp går att blanda in. Långa vokaler och tvivelaktig artikulation. Struphuvudet ska vara nere i trakten av mjälten. Ja, typ så.

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.