Fidden Postat Torsdag kl 17:33 Postat Torsdag kl 17:33 Ryskt örlogsfartyg har gömt sig utanför Danmark med transpondrarna avstängda. Drönarbas? Har Trumpen och Prutten dealat att USA ska "hjälpa" Danmark nu, för den nätta summan av Grönland? Mvh konspirationsteoristen
slejnard Postat Torsdag kl 17:45 Postat Torsdag kl 17:45 Ja det låter orimligt men inte omöjligt. Du kan ha helt rätt! Fy för den lede. Dom kan dra åt helvete hela bunten (krigsherrarna). Utan ett uns makt.
Neosus Postat Torsdag kl 17:55 Postat Torsdag kl 17:55 Jag tror mest att det bara är Prutten som joxar till det överallt. Det går inte allt för bra för honom och då måste han jiddra ännu mer. Till vilken nytta?
slejnard Postat Torsdag kl 18:03 Postat Torsdag kl 18:03 Hoppas det är som du säger. Han kanske har insett att hans dagar är räknade och vill hinna skapa så mycket fruktan, kaos och jävelskap som möjligt. En synnerligen liten människa. Ja en prutt faktiskt .
Dark Of Light Postat Torsdag kl 18:54 Postat Torsdag kl 18:54 3 timmar sedan sa Neosus: Volvo 240 Ja, fanns den? 1 timme sedan sa slejnard: Fy för den lede. Dom kan dra åt helvete hela bunten (krigsherrarna). Plats finne... 50 minuter sedan sa slejnard: Hoppas det är som du säger. Han kanske har insett att hans dagar är räknade och vill hinna skapa så mycket fruktan, kaos och jävelskap som möjligt. En synnerligen liten människa. Ja en prutt faktiskt . Jag vet hur det slutar.
Neosus Postat Torsdag kl 18:59 Postat Torsdag kl 18:59 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, fanns den? Ja den fanns! Har haft en själv nämligen! Coolt eller?
CHAE Postat Torsdag kl 19:37 Trådstartare Postat Torsdag kl 19:37 2 timmar sedan sa Fidden: Ryskt örlogsfartyg har gömt sig utanför Danmark med transpondrarna avstängda. Drönarbas? Har Trumpen och Prutten dealat att USA ska "hjälpa" Danmark nu, för den nätta summan av Grönland? Mvh konspirationsteoristen Mmmmmmmmmm…nja? Intressant teori dock. 1 timme sedan sa Neosus: Jag tror mest att det bara är Prutten som joxar till det överallt. […] Till vilken nytta? För att exempelvis testa reaktionstid hos myndigheter, samhällsbetedskap, reaktion hos gemene man e t c?
Håkan Ström Postat Torsdag kl 22:14 Postat Torsdag kl 22:14 On 2025-09-24 at 20:21 sa slejnard: Varit och fiskat. Troligast sista turen för i år. Har verkligen varit skitfiske den här säsongen för min del. Hur har det gått för er? Jag tog min största gädda o abborre sen jag var 10. Så jag är nöjd med fisket i år. Men det har såklart gett blodad tand inför nästa år 🙂 1
Håkan Ström Postat Torsdag kl 22:21 Postat Torsdag kl 22:21 6 timmar sedan sa Neosus: Decades of planning… Jo eller hur…men coolt. Jag åkte skateboard på asfalt och det var rejäla farter stundvis. Med dagens mått mätt av curling uppfostran skulle jag inte överlevt tonåren. 🙂
Håkan Ström Postat Torsdag kl 22:26 Postat Torsdag kl 22:26 4 timmar sedan sa Fidden: Ryskt örlogsfartyg har gömt sig utanför Danmark med transpondrarna avstängda. Drönarbas? Har Trumpen och Prutten dealat att USA ska "hjälpa" Danmark nu, för den nätta summan av Grönland? Mvh konspirationsteoristen Hegseth har kallat till sig hundratals admiraler o generaler. En krigsorganisation som inte sett något liknande på åtminstone 30 år. Så håll i hatten. Jag tror det handlar om att ge folk sparken för det är en organisation med på tolk för många generaler o admiraler. Men en del andra tror det är av andra orsaker.
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:05 Postat Fredag kl 10:05 14 timmar sedan sa Neosus: Ja den fanns! Har haft en själv nämligen! Coolt eller? Jag också! 244 GL, en 82:a tror jag att det var. Vinröd metallic. Fast monterad mobiltelefon, en Ericsson 450 NMT. Jag var den första i min bekantsskaps krets som hade mobil. Back in the var det där stort. Mobilen också, flera fast monterade lådor med elektronik krävdes i bilen men det fungerade bättre än dagens mobiler. Det och videokamera och en 33 tums tjock TV🤣 med hemmabio anläggning med Laserdisc... Minnen, minnen... 2
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:08 Postat Fredag kl 10:08 38 minuter sedan sa CHAE: Wtf? Maskerad? Gene Simmons högst upp till höger.
Neosus Postat Fredag kl 10:19 Postat Fredag kl 10:19 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag också! 244 GL, en 82:a tror jag att det var. Vinröd metallic. Fast monterad mobiltelefon, en Ericsson 450 NMT. Jag var den första i min bekantsskaps krets som hade mobil. Back in the var det där stort. Mobilen också, flera fast monterade lådor med elektronik krävdes i bilen men det fungerade bättre än dagens mobiler. Det och videokamera och en 33 tums tjock TV🤣 med hemmabio anläggning med Laserdisc... Minnen, minnen... Coolt! 👍
Dark Of Light Postat Fredag kl 13:53 Postat Fredag kl 13:53 3 timmar sedan sa Neosus: Coolt! 👍 3 timmar sedan sa slejnard: Mycket! 😅👍 Well... back in the day...😁 24 minuter sedan sa Neosus: Ha en trevlig helg btw! Tack det samma!
Håkan Ström Postat Fredag kl 15:13 Postat Fredag kl 15:13 Vad fånigt att det känns lite speciellt att Yoad Nevo svarade på mitt förslag att göra en review på COS. Oavsett om han gör det eller inte så fick jag ett svar.
Dark Of Light Postat Fredag kl 15:27 Postat Fredag kl 15:27 16 minuter sedan sa slejnard: Gryta på lamm och massa jox. Jox som är så gott!!! 1
Dark Of Light Postat Lördag kl 02:31 Postat Lördag kl 02:31 Vän av ordning noterar att den är alkoholfri
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.