slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 27 minuter sedan sa Fidden: Om det blev bra vete fåglarna... Men det blev hjort iallafall. * rådjur
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Äter bara tillagad mat. Typ kokodil, stekel och frästing
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 4 timmar sedan sa Fidden: Ubåt We all live in one, they say...
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Äter bara tillagad mat. Typ kokodil, stekel och frästing Jag äter bara djur som steglats.
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Varit och fiskat. Troligast sista turen för i år. Har verkligen varit skitfiske den här säsongen för min del. Hur har det gått för er?
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Tell me all ubåt it It’s yellow.
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Ett första utkast av denna dårå... Tror idén går fram hyfsat, men genomförandet behöver filas på. Siktade på nån form av 90-talsindie. 1
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan @Fidden Snyyyyyyggt! Alltid lika trevligt att höra alster från dig. Gillar som vanligt sången (några fler tagningar skadar dock inte gör att den ska kännas mer ”säker”). Trummorna är tjusiga (speciellt OH:t). Basen kunde nog kanske vara lite tjockare och komma fram mer i ljudbilden. Elguran i vä lur skulle minsann må bra om den låg volym-mässigt mer som den i hö kanal. Mjo, det var väl mina två cent. 1
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: […]skitfiske […] Sinkers & floaters indeed💩
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Låter bra fidden! 👍 Snygga gitarrer med tremolo å grejs. Är det drop-D? morn å KPD! 1
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Tack för tips och glada tillrop. Det är vanillastämning, men den ena gitarren har en capo på 9:e(?) bandet för att jag suger. 1
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 10 timmar sedan sa Fidden: Ett första utkast av denna dårå... Tror idén går fram hyfsat, men genomförandet behöver filas på. Siktade på nån form av 90-talsindie. 8 timmar sedan sa CHAE: @Fidden Snyyyyyyggt! Alltid lika trevligt att höra alster från dig. Gillar som vanligt sången (några fler tagningar skadar dock inte gör att den ska kännas mer ”säker”). Trummorna är tjusiga (speciellt OH:t). Basen kunde nog kanske vara lite tjockare och komma fram mer i ljudbilden. Elguran i vä lur skulle minsann må bra om den låg volym-mässigt mer som den i hö kanal. Mjo, det var väl mina två cent. Exakt så som CHAE skriver och tycker, ja. Bra Fidden! Jobba på sång genomförandet lite till bara så blir jag nöjd. Schysst låt! Kpd 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.