Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Ubåtar var kul, back in the day... Kanske inte så pass numer.
Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Ett tag hölls vi... (jag) med MT middle topper alltså mitt på sidan noteringar också. Överkurs förstås för vanliga dödliga men jag är ju för faen DoL! Men sådant orkar man inte med längre. Så... kpd senare idag då?
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Vi har det rätt så mysigt här inne. Vi är få men a shosen few om man så vill. Säkert inte lätt att komma in här men inte alls omöjligt. Ibland saknar man figurer som salig DG med sina skarpa kommentarer och åsikter eller varför inte Pluffo (trådens grundare för Er oinvigda), Pico eller Vallhagen med flera... Det VAR mer liv och rörelse förr här. Vart tog de vägen alla? Har de gått bort? Eller bara vuxit ifrån detta? Fast det är skönt samtidigt med dagens något lugnare tempo här också kan jag tycka. Lurigt det där... Ah.. tiden går och vi med den. En efter en kommer vi att trilla av. Jorden kommer att fortsätta rotera runt sin axel alldeles oavsett, så pass obetydliga är vi trots allt. Hur kommer det att bli med Längstah så? Kommer det nya som kommer att fylla utrymmet då eller kommer tråden att självdö? Jag vet ju förstås svaret, jag är ju en demon men ändå. Framtida Längstah arkeologer kommer att ha en field day genom att analysera tids andan här genom åren. Vad tror Ni? 3
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Vill ju givetvis betona att allt var inte bättre förr, men det var ändå förr... 1
Håkan Ström Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 3 timmar sedan sa slejnard: Bra gjort 👍. Försöker äta vegetariskt och gör det mer än förr. Jag äter enligt diabetes , mestadels ägg o sallad. Kött passar jag på med när det inte är grisdyrt 🙂
Neosus Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) Ja jag vet ju vad som kommer att hända.. efter som jag är Gydh men iallafall.. Det ÄR lugnt här i HELA forumet! Så e de! Ibland är det mer fart och ibland är det mindre fart! Men för det mesta är det mer eller mindre fart oavsett hur man ser det! Redigerat 2 timmar sedan av Neosus 2
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan It´s not the fart that kills, it´s the smell..
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Å andra sidan är det snart jul, men det har jag ju sagt sedan långt innan midsommar så det borde inte komma som en vahettereh, överraskning.
Neosus Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) DÅ ska ja äta julmat! Redigerat 2 timmar sedan av Neosus Sär skrivning eller ihopskrivning? Thats the frågan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.