Dark Of Light Postat 18 september Postat 18 september 1 minut sedan sa Fidden: En spanjor? Finns det sådana borröver?
Dark Of Light Postat 18 september Postat 18 september Förts kom bandaljärerna, sedan pickadårarana men sist kom den stoltaste av de alla Slejnardären! 2
slejnard Postat 18 september Postat 18 september Vart en svamprisotto till middag. Lite mickel att laga men blev gott. 2
Dark Of Light Postat 18 september Postat 18 september 4 timmar sedan sa slejnard: Med er tokskaft i hasorna. 😄 ... blir livet något lättare. 2
Neosus Postat 19 september Postat 19 september (redigerat) håj Redigerat 19 september av Neosus stavfle
Fidden Postat Fredag kl 08:49 Postat Fredag kl 08:49 Jag håller koll på inflödet av ärenden idag, så ni kan flexa ut tidigt om ni vill.
Håkan Ström Postat Fredag kl 09:16 Postat Fredag kl 09:16 (redigerat) Jag fick fixat presets foldern på en Korneff audio plugin nyligen, det var något vajsing med installations filen visade det sig. .Det tog ett tag att få en fix på problemet och som ursäkt för det fick jag en plugin gratis. Det är fin goodwill när de vet att de inte har levererat vad man förväntar sig. Ujam har gjort samma sak för mig om deras support / eller problemet som uppstått är särskilt jobbigt att ta till sig. Har ni upplevt den servicen/goodwill från flera andra plugin märken? en speciell dag där jag (trots köpförbud) fått totalt 3 nya gratis pluggar 🙂 UAD LA komp Slate Heat Korneff Pumpkin Spice Latte Önskar er alla en trevlig helg. Redigerat Fredag kl 09:18 av Håkan Ström
Neosus Postat Fredag kl 09:41 Postat Fredag kl 09:41 (redigerat) Det har inte hänt mig men det är bra när tillverkarna tar ansvar! Uppskattas! Har däremot gjort jobb åt tillverkare där betalningen har varit i pluggar! Trevlig helg! Redigerat Fredag kl 12:58 av Neosus 1
Fidden Postat Fredag kl 10:44 Postat Fredag kl 10:44 Fick en plugg av en buksvåger när han startade upp sin firma, men någon support har jag nog aldrig kontaktat gällande några mjukvaror alls faktiskt.
slejnard Postat Fredag kl 11:05 Postat Fredag kl 11:05 Inte jag heller. Har funkat bra. Trevlig helg!
Neosus Postat Fredag kl 11:31 Postat Fredag kl 11:31 (redigerat) Eller nu kom jag på ett fall där ingenting har gjorts för att få till en fungerande plugin men andra pluggar från samma tillverkare har fungerat. Då har jag ändå valt att gå vidare till andra tillverkare istället. Redigerat Fredag kl 11:34 av Neosus 1
Fidden Postat Fredag kl 11:35 Postat Fredag kl 11:35 Ibland kan man behöva plugga pluggar. Jag har aldrig pluggat pluggar. Finns det någon hästplugg?
Neosus Postat Fredag kl 11:37 Postat Fredag kl 11:37 Inte vad jag vet men träpluggar har jag använt! Perfekt om man limmar ihop olika träbitar!
Neosus Postat Fredag kl 11:38 Postat Fredag kl 11:38 (redigerat) Precis som en mix som behöver limmas ihop! Redigerat Fredag kl 11:38 av Neosus
Neosus Postat Fredag kl 11:38 Postat Fredag kl 11:38 (redigerat) Man vill ju lixom att det ska sitta som berget! Redigerat Fredag kl 11:39 av Neosus
Neosus Postat Fredag kl 11:40 Postat Fredag kl 11:40 Nu sitter jag och redigerar alla inläggen dessutom, precis som AF! Vars tog han vägen? Blev han trött på allt jidder i detta forum? Let me know! hej
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.