slejnard Postat Lördag kl 17:47 Postat Lördag kl 17:47 1 timme sedan sa Dark Of Light: Herrejefflarvadfolk! Småhetsig stämning... Bara de inte går fullständigt apeshit bananas. Hur ska det där sluta!? Ja fy fan.
Håkan Ström Postat Lördag kl 19:03 Postat Lördag kl 19:03 1 timme sedan sa Neosus: Vi ser vänster extremister med sina demonstrationer och vi ser höger extremister med sina demonstrationer, överallt! Jag har ingen bra känsla för hur allt detta kommer att sluta! Public service och mediaägarkoncentrationen matar befolkning och de tuggar i sig🙂
Håkan Ström Postat Lördag kl 19:04 Postat Lördag kl 19:04 Londons polis rapporter säger 3 miljoner. Så sägs det. Vanliga medborgare som har fått nog. 1
CHAE Postat Lördag kl 20:40 Trådstartare Postat Lördag kl 20:40 Filmjök eller yoghurt; vad föredrar ni? Måste ändå säga att jag föredrar filmjölk, helst Kefir eller Onaka😊
Håkan Ström Postat igår kl 01:52 Postat igår kl 01:52 Apropå 909 dagen. Tyckte man kunde tipsa. 58% rabatt, till nu 49euro. Själv har jag köpförbud. https://d16.pl/drumazon2 Men om någon köper, berätta gärna.
Dark Of Light Postat igår kl 02:18 Postat igår kl 02:18 (redigerat) 8 timmar sedan sa CHAE: Filmjök eller yoghurt; vad föredrar ni? Måste ändå säga att jag föredrar filmjölk, helst Kefir eller Onaka😊 Filmjölk Så vitsigt... Redigerat igår kl 05:06 av Dark Of Light
slejnard Postat igår kl 05:45 Postat igår kl 05:45 Jåh! Gör ofta smoothie med vaniljyoughurt och bär. Fil är också gott! morn å KPD.
CHAE Postat igår kl 07:08 Trådstartare Postat igår kl 07:08 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Filmjölk Så vitsigt... Nej.
CHAE Postat igår kl 07:12 Trådstartare Postat igår kl 07:12 5 timmar sedan sa Håkan Ström: […] Själv har jag köpförbud. […] Varför?
CHAE Postat 22 timmar sedan Trådstartare Postat 22 timmar sedan 23 minuter sedan sa Neosus: Film jök! ”Netflix & chill” heter det (enligt ungdomarna).
Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 23 timmar sedan sa CHAE: Nej. 6 timmar sedan sa CHAE: Nej. Kanske?
CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Kanske? Tveksamt.
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa CHAE: Tveksamt. Nu är du sådär helg baggig igen 😆 SLEJ! CHAE är baggig igen!!! 2
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nu är du sådär helg baggig igen 😆 SLEJ! CHAE är baggig igen!!! Han får såna där små baggigheter för sig ibland.
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Vem av er har bajsat i vår kallkälla? Vattnet är f.n otjänligt. E-colie. Inte kul. Hände för några år sedan också. Antagligen nåt djur som dött där vattnet ligger i dagern. Kommer självskölja… 1 1
CHAE Postat 12 timmar sedan Trådstartare Postat 12 timmar sedan 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Nu är du sådär helg baggig igen 😆 SLEJ! CHAE är baggig igen!!! SLEEJ; @Dark Of Light är en idiot igen. Säg till honom att sluta vara en idiot!! 3 timmar sedan sa slejnard: Vem av er har bajsat i vår kallkälla? Vattnet är f.n otjänligt. E-colie. Inte kul. Hände för några år sedan också. Antagligen nåt djur som dött där vattnet ligger i dagern. Kommer självskölja… Okej @Dark Of Light Du har något att bekänna va?🤨 1
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Skönt med en måndag samt en ny vecka igen. 1
Dark Of Light Postat 31 minuter sedan Postat 31 minuter sedan Ja, d var den arbetsdagen det, i en fabriksny buss. Ledig imorn. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.