Fidden Postat Torsdag kl 17:12 Postat Torsdag kl 17:12 34 minuter sedan sa Håkan Ström: Parallella verkligheter? Det skulle innebära att båda tar sig fram samtidigt, vilket inte längre är fallet. Därav en kursändring. Du fattade nog inte riktigt.
Håkan Ström Postat Torsdag kl 17:22 Postat Torsdag kl 17:22 8 minuter sedan sa Fidden: Du fattade nog inte riktigt. Utveckla
slejnard Postat Torsdag kl 18:58 Postat Torsdag kl 18:58 De som snott åt sig makten i vissa delar av världen är inte att lita på. Syftar på diktaturer. blivande eller de som redan är. Sitter överst på pyramiden. Det funkade inte för de gamla egyptierna eller för Hitlers tredje rike och kommer inte funka nu heller varken i usa, Kina eller Ryssland eller bland andra högmodiga ledare. Man måste få med sig folket, inte kuva eller skrämma dom. Inte kriga sönder sina grannländer som det Putin gör i Ukraina. / dagens sanning 2
slejnard Postat Torsdag kl 19:00 Postat Torsdag kl 19:00 För att inte tala om Nordkorea. Nä dags höja våra röster!
slejnard Postat Torsdag kl 19:03 Postat Torsdag kl 19:03 Religion är också skit när den missbrukas. Skenheliga kristna finns det ganska gott om också. För att inte tala om krigiska islamister. Det är en sjuk värld som verkar ha drabbats av en masspsykos? Injektionsspruta tack!
Fidden Postat Torsdag kl 19:33 Postat Torsdag kl 19:33 2 timmar sedan sa Håkan Ström: Utveckla Jag menar att rörelser som antivaccinatorer, plattjordare, klimatförnekare etc tillbringar sin vardag i en digital verklighet där alla verkar tycka precis som de själva gör. Algoritmerna fungerar till och med så bra att de tror att de tillhör majoriteten. 3
Fidden Postat Torsdag kl 19:38 Postat Torsdag kl 19:38 Och får det pågå tillräckligt länge gör de snart det. För hand i hand med det hela går en våg av förnekelse av vetenskap. 2
Håkan Ström Postat Torsdag kl 20:07 Postat Torsdag kl 20:07 31 minuter sedan sa Fidden: Jag menar att rörelser som antivaccinatorer, plattjordare, klimatförnekare etc tillbringar sin vardag i en digital verklighet där alla verkar tycka precis som de själva gör. Algoritmerna fungerar till och med så bra att de tror att de tillhör majoriteten. https://www.hsgac.senate.gov/subcommittees/investigations/hearings/how-the-corruption-of-science-has-impacted-public-perception-and-policies-regarding-vaccines/ Du har mer rätt än du vet. Men att du lägger plattjordare o antivacc o klimatförnekare under samma mening får står för dig såklart.
CHAE Postat Torsdag kl 20:12 Trådstartare Postat Torsdag kl 20:12 1 timme sedan sa slejnard: De som snott åt sig makten i vissa delar av världen är inte att lita på. Syftar på diktaturer. blivande eller de som redan är. Sitter överst på pyramiden. Det funkade inte för de gamla egyptierna eller för Hitlers tredje rike och kommer inte funka nu heller varken i usa, Kina eller Ryssland eller bland andra högmodiga ledare. Man måste få med sig folket, inte kuva eller skrämma dom. Inte kriga sönder sina grannländer som det Putin gör i Ukraina. / dagens sanning 1 timme sedan sa slejnard: För att inte tala om Nordkorea. Nä dags höja våra röster! 1 timme sedan sa slejnard: Religion är också skit när den missbrukas. Skenheliga kristna finns det ganska gott om också. För att inte tala om krigiska islamister. Det är en sjuk värld som verkar ha drabbats av en masspsykos? Injektionsspruta tack! RÄTT RUTET!!! 1
CHAE Postat Torsdag kl 20:17 Trådstartare Postat Torsdag kl 20:17 8 minuter sedan sa Håkan Ström: […] Men att du lägger plattjordare o antivacc o klimatförnekare under samma mening får står för dig såklart. …samtidigt som att just den här löst sammansatta gruppen av individer mer än gärna går arm i arm närhelst det vankas tid i media och/eller vid större sammankomster🙂
Håkan Ström Postat Torsdag kl 20:24 Postat Torsdag kl 20:24 7 minuter sedan sa CHAE: …samtidigt som att just den här löst sammansatta gruppen av individer mer än gärna går arm i arm närhelst det vankas tid i media och/eller vid större sammankomster🙂 Inte något jag lägger mycket av min tid på. Medierna alltså. 🙂
Fidden Postat Fredag kl 07:36 Postat Fredag kl 07:36 Varit på VC och kollat om jag har blooooood i mina veeener, eller om hjärtat pumpar likgiltighet. Mötte målaren som åtgärdar besiktningspunkter i huset och fick honom att spruta lite mer i springan. Nu ska jag kanske handla. Eller också struntar jag i det.
slejnard Postat Fredag kl 09:29 Postat Fredag kl 09:29 Tätade han springan med latexfog? Det är det bästa! 😊 Hoppas blodet strömmar bra! 👍
Fidden Postat Fredag kl 09:52 Postat Fredag kl 09:52 Jag har nog ingen fog för att hävda att det var just latex... Finns kanske en massa alternativ. Men det var i alla fall inte något ofog. 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:01 Postat Fredag kl 10:01 4 timmar sedan sa Fidden: Kpd! Jag är ledig idag. Jag med, å andra sidan jobbar jag över helgen.
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:06 Postat Fredag kl 10:06 (redigerat) 13 minuter sedan sa Fidden: Jag har nog ingen fog för att hävda att det var just latex... Finns kanske en massa alternativ. Men det var i alla fall inte något ofog. Det finns ju latexallergiker och använder man sådant, ja latex alltså, blir det ju inget sprut i springan. A lose -lose situation. Jag är för latexfria sprut i springor. Redigerat Fredag kl 10:06 av Dark Of Light 1
Fidden Postat Fredag kl 10:57 Postat Fredag kl 10:57 39 minuter sedan sa Neosus: Jag använder spackel! Så DE så! Du som är så vacker utan. 😍
Neosus Postat Fredag kl 13:07 Postat Fredag kl 13:07 25 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, utan är häst. Med aKffe dock! Va?
Dark Of Light Postat Fredag kl 13:26 Postat Fredag kl 13:26 Du hörde vad jag skrev. En utan med och en med utan kpd.
Neosus Postat Fredag kl 14:28 Postat Fredag kl 14:28 Aaahh.. DÅ blir det pasta med köttbullar och grönsaker! Alltså köttbullar med grönsaker i! Är inte det genialiskt?! Baka in allt i ett! Så smidigt! Eller va?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.