slejnard Postat Lördag kl 18:30 Postat Lördag kl 18:30 220g perfekt tillagad entrecote och pommes. Jättegott! Drack fanta till anrättningen. 1
Håkan Ström Postat igår kl 08:43 Postat igår kl 08:43 On 2025-08-08 at 07:31 sa slejnard: Nu är låten ute! Vad tycker ni? Pugh känsla! En speciell musik era. 1
CHAE Postat igår kl 10:03 Trådstartare Postat igår kl 10:03 Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej! (Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶). 2
slejnard Postat igår kl 12:25 Postat igår kl 12:25 Tack Håkan å CHAE! Kul å höra. Går även lyssna på andra streamers såsom YouTube och SoundCloud tex. Nu är vi då hemma! Har varit en bra helg. 2
Dark Of Light Postat igår kl 13:59 Postat igår kl 13:59 3 timmar sedan sa CHAE: Japp, Slej (a k a vår man vid Älven) gör sin grej! (Kan inte lyssna då jag inte nyttjar Spotify men tidigare alster jag hört är grümma🩶). Du menar givetvis i älva! 2
Fidden Postat igår kl 15:35 Postat igår kl 15:35 Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade. Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar.
CHAE Postat igår kl 15:46 Trådstartare Postat igår kl 15:46 10 minuter sedan sa Fidden: Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade. Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar. Spännande…
slejnard Postat igår kl 15:54 Postat igår kl 15:54 Sådär small det på liknande sätt här också tidigare i veckan eller när det då var. Lite scary.
slejnard Postat igår kl 19:07 Postat igår kl 19:07 Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra
CHAE Postat igår kl 19:34 Trådstartare Postat igår kl 19:34 23 minuter sedan sa slejnard: Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra Fläskigt pris hörru🫣 Men du, vad är det för ”fel” på din nuvarande sångkedja?😉 Numera använder jag Cubase egna pluggar till det mesta. Kanske någon spännande gratisplugg här och där. 1
Analogfreak Postat igår kl 21:10 Postat igår kl 21:10 (redigerat) Redigerat 12 timmar sedan av Analogfreak
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan (redigerat) 10 timmar sedan sa slejnard: Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra Hm. Har en tveeggad åsikt om sådant här. "Alla" använder dem. Sparar tid o pengar. Har provat en del av de. Kul grejer men... Men vart tar talang, träning och skills vägen? Vem som helst kan låta mer eller mindre bra. Redigerat 16 timmar sedan av Dark Of Light 2
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 10 timmar sedan sa CHAE: Fläskigt pris hörru🫣 Men du, vad är det för ”fel” på din nuvarande sångkedja?😉 Numera använder jag Cubase egna pluggar till det mesta. Kanske någon spännande gratisplugg här och där. Ja alltför dyr! Inget fel på kedjan och kommer stanna vid den. 37 minuter sedan sa Dark Of Light: Hm. Har en tveeggad åsikt om sådant här. "Alla" använder dem. Sparar tid o pengar. Har provat en del av de. Kul grejer men... Men vart tar talang, träning och skills vägen? Vem som helst kan låta mer eller mindre bra. Du har helt rätt! ✅
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 14 timmar sedan sa Fidden: Vaknade av en rejäl explosion inatt. Hela rummet blev ljust nån sekund och det smällde så huset skakade. Men det var tydligen åska det också, såg jag när pulsen gått ner tillräckligt för att jag skulle kunna kika på en blixtradar. Hmmm. Såg du någon blixt?
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 1 minut sedan sa Håkan Ström: Hmmm. Såg du någon blixt? Bara genom ögonlocken och rullgardinen.
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 11 timmar sedan sa slejnard: Blir riktigt sugen på Neurals nya plugg framförallt för sång. Verkar helt otroligt bra men alltför svindyr tyvärr. De brukar ha rea på black friday. https://neuraldsp.com/plugins/mantra Du såg detta? ”New customers: 20% off when you buy 2+ plugins. Returning customers: 20% off all plugins.”
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 5 minuter sedan sa Fidden: Bara genom ögonlocken och rullgardinen. Ok.
Håkan Ström Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Så här på en måndag morgon. Är det långt till nästa människa ätar fest?
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 21 minuter sedan sa Håkan Ström: Du såg detta? ”New customers: 20% off when you buy 2+ plugins. Returning customers: 20% off all plugins.” Ja det såg jag.
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 34 minuter sedan sa Håkan Ström: Så här på en måndag morgon. Är det långt till nästa människa ätar fest? Ah, kroppkaka! 1
CHAE Postat 12 timmar sedan Trådstartare Postat 12 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ah, kroppkaka! Dahmer style. Pikant ska det vara minsann.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.