slejnard Postat 4 augusti Postat 4 augusti Såklart! Bra recension Dol. Har för mig att jag sett den där men är lite osäker.
CHAE Postat 4 augusti Trådstartare Postat 4 augusti 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Du menar pittipannan givetvis. ”Enhörning” heter det.
slejnard Postat 4 augusti Postat 4 augusti Just nu sa Dark Of Light: Jag såååååååååå lät dig 😊👍. Varsågod
CHAE Postat 4 augusti Trådstartare Postat 4 augusti 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Varsågod. Prosit.
Dark Of Light Postat 4 augusti Postat 4 augusti 1 timme sedan sa slejnard: Jag såååååååååå lät dig 😊👍. Varsågod Mmm... 1 timme sedan sa CHAE: Prosit. Du menar givetvis Prosac.
Naymari Postat 4 augusti Postat 4 augusti (redigerat) 3 hours ago, CHAE said: Befinner mig f n på norra Öland btw. ”Nörrland” heter det Redigerat 4 augusti av Naymari 1
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Postat 5 augusti 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Mmm... Du menar givetvis Prosac. ”Prozac” heter det.
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Postat 5 augusti 9 timmar sedan sa Naymari: ”Nörrland” heter det Nej.
slejnard Postat 5 augusti Postat 5 augusti Nu finns inga ursäkter. Ska fortsätta målningen idag. Hade tänkt vara klar till midsommar men. Bara he sig upp på stegen. Jåh!
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Postat 5 augusti 1 timme sedan sa slejnard: VrångChae. Johoduu… Nej. Med vänlig hälsning, Gubbe 43 minuter sedan sa slejnard: Nu finns inga ursäkter. Ska fortsätta målningen idag. Hade tänkt vara klar till midsommar men. Bara he sig upp på stegen. Jåh! Ja nu jävlar!!!
slejnard Postat 5 augusti Postat 5 augusti Familjen hjälpte oss måla en helg i maj och det är jag tacksam för. De lämnade dock de svåra och svåråtkomliga ställena. 😁 bara ge sig påt.
Dark Of Light Postat 5 augusti Postat 5 augusti Det finns inga tecken om vad man kan hitta bland vecken, som jag alltid brukar säga.
slejnard Postat 5 augusti Postat 5 augusti 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Det finns inga tecken om vad man kan hitta bland vecken, som jag alltid brukar säga. Precis! Klar med det gula nu. Lite fönsterfoder och några knutbrädor kvar.
slejnard Postat 5 augusti Postat 5 augusti Långt arbetspass för å vara mig. 10-15. Hunnit mycket och det känns bra.Haft lite obefogad ångest inför allt som ska göras. Men det går bra om man tar det pö om pö. Kanske klippa gräset å? 1
CHAE Postat 5 augusti Trådstartare Postat 5 augusti 3 timmar sedan sa Fidden: Fungerar exakt som det ska Jag bryr mig inte om att tangenterna ser ut som en brittisk tandrad; jag tycker att de där fläckarna är fan så mycket värre…🤢🤮 Är det DoL som försöker kränga klavven?🤨
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.