Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, det är inte rätt. Det är inte bra. Det är inte snyggt. Det är inte lämpligt. Det är inte kosher. Men där är det iaf.

Postat
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Apropå det. Man undrar hur det gick med Fiddens hemorojd? Ja, vi är många som gått ihop och undrar alltså.

Ny läkartid imorgon. 

Postat
9 timmar sedan sa Neosus:

Har ni sett Wisting?

Bra tv serie på svtplay! 

Näpp, vad handlar det om?

8 timmar sedan sa slejnard:

Sa jag att jag fick två små abborrar? De fick gå tillbaka. 

Såja. Grattis.

Postat

Nu så. Remiss skickad till kirurgen enligt SVF*. Så nu ska det nog gå fort att få någon att kika på spektaklet som faktiskt kan göra något.

*Standardiserade vårdförlopp, gissar att det är förloppet avseende misstänkt tarmcancer som gäller. Inte för att jag tror det är det, men det är standardiserat vid mina symptom. 

Postat
11 minuter sedan sa Fidden:

Nu så. Remiss skickad till kirurgen enligt SVF*. Så nu ska det nog gå fort att få någon att kika på spektaklet som faktiskt kan göra något.

*Standardiserade vårdförlopp, gissar att det är förloppet avseende misstänkt tarmcancer som gäller. Inte för att jag tror det är det, men det är standardiserat vid mina symptom. 

Lycka till med det där, kompis!

• Tack! 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.