slejnard Postat 22 juli Postat 22 juli 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Klart han inte vågar säga nej efter alla hotfulla samtal till och med hem. Jag var inte hotfull. Bara saklig och tydlig. Morn å KPD! ☕️🌞 1
slejnard Postat 22 juli Postat 22 juli 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Den där var längesedan. Varsågod. ☺️
slejnard Postat 22 juli Postat 22 juli Inte nu men sen. För nån dag sen lovade de svalare och regn framåt helgen men de verkar ha ändrat sig?
Fidden Postat 22 juli Postat 22 juli En hemorrojd sprack på väg till gallerian. Vart ett jeffla blodbad. 3
Dark Of Light Postat 22 juli Postat 22 juli 2 timmar sedan sa Fidden: En hemorrojd sprack på väg till gallerian. Vart ett jeffla blodbad. Jag tolkar det som att detta rörde sig om en lös hemorrojd på rymmen? I så fall vart gick den när detta skedde? Blev den påkörd? Cykel? Foodorabil? Frågor, frågor...
Fidden Postat 22 juli Postat 22 juli En vanlig "hangaround" som brukar hålla till precis utanför den här skithålan. Respekterar inte utegångsförbud eller nånting. Men ja ja. Läkartid imorgon och lymmeln håller ihop det för tillfället.
Dark Of Light Postat 22 juli Postat 22 juli 9 timmar sedan sa slejnard: Den där var längesedan. Varsågod. ☺️ Den kommer bara fram vid finare tillfällen. Det gäller att hålla på mystiken serru´!
slejnard Postat 22 juli Postat 22 juli Okej jag fattar! 👍 Bilen fixad och står åter på gården. Jag körde hem till gården så att säga. Vart förjäkla bra lagat. Däremot märkte jag till min förtret att ACn inte fungerar som den ska. Det ena har dock inget att göra med det andra…
Neosus Postat 22 juli Postat 22 juli (redigerat) Kolla om det är några slangar som läcker och byt själv. Då blir det billigt att fixa. Och kolla på youtube först om hur man gör! Annars kan det bli söligt! Bara ett tips alltså! Redigerat 22 juli av Neosus 1
slejnard Postat 22 juli Postat 22 juli 2 timmar sedan sa Fidden: En vanlig "hangaround" som brukar hålla till precis utanför den här skithålan. Respekterar inte utegångsförbud eller nånting. Men ja ja. Läkartid imorgon och lymmeln håller ihop det för tillfället. Lät inte så bra. Inte skönt heller för den delen. Lycka till hos läkaren!
Dark Of Light Postat 23 juli Postat 23 juli (redigerat) RIP Ozzy. Det tog inte lång tid efter sista giget... Ett under att det höll så länge det höll. Lite som med Lemmy när han gick bort. Redigerat 23 juli av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.