slejnard Postat Torsdag kl 12:36 Postat Torsdag kl 12:36 Just nu sa Fidden: Vad håller ni på med? Vi tar en tidig midsommar pt.
Fidden Postat Torsdag kl 12:39 Postat Torsdag kl 12:39 Nu ska jag bara tidrapportera, sen stämplar jag ut från VT25. 1
Fidden Postat Torsdag kl 13:09 Postat Torsdag kl 13:09 Ståndet brann. Mandlar brändes. Var ska denna midsommar ta vägen.
tordA Postat Torsdag kl 14:44 Postat Torsdag kl 14:44 1 timme sedan sa Neosus: ...nu står dom med kolbullar! bakat av en kålgirl
CHAE Postat igår kl 08:25 Trådstartare Postat igår kl 08:25 Glad midsommar på er, kära Längstah-kollegor💐🥂🥩 (Jag visste f ö inte att DoL flyttat till Göteborg och börjat köra spårvagn…)
Dark Of Light Postat igår kl 09:07 Postat igår kl 09:07 39 minuter sedan sa CHAE: Glad midsommar på er, kära Längstah-kollegor💐🥂🥩 (Jag visste f ö inte att DoL flyttat till Göteborg och börjat köra spårvagn…) Still feeling like Magnum but looling like Higgins... ÄR i jöttelahbörj dock av festligare anledningar! Tragisk olycka. Blir intressant få reda på vad som orsaken var...
Fidden Postat igår kl 09:29 Postat igår kl 09:29 Även jag befinner mig på västkusten. Lekt i poolen i 2 timmar. 1
Dark Of Light Postat igår kl 10:16 Postat igår kl 10:16 46 minuter sedan sa Fidden: Lekt i poolen i 2 timmar. Som en lax!? 1
Fidden Postat igår kl 10:19 Postat igår kl 10:19 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Som en lax!? Som en glad lax
slejnard Postat igår kl 11:52 Postat igår kl 11:52 Ja glad midsommar på er! Mycket folk i parken. Kul 🤩
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.