slejnard Postat Torsdag kl 12:36 Postat Torsdag kl 12:36 Just nu sa Fidden: Vad håller ni på med? Vi tar en tidig midsommar pt.
Fidden Postat Torsdag kl 12:39 Postat Torsdag kl 12:39 Nu ska jag bara tidrapportera, sen stämplar jag ut från VT25. 1
Fidden Postat Torsdag kl 13:09 Postat Torsdag kl 13:09 Ståndet brann. Mandlar brändes. Var ska denna midsommar ta vägen.
tordA Postat Torsdag kl 14:44 Postat Torsdag kl 14:44 1 timme sedan sa Neosus: ...nu står dom med kolbullar! bakat av en kålgirl
CHAE Postat 17 timmar sedan Trådstartare Postat 17 timmar sedan Glad midsommar på er, kära Längstah-kollegor💐🥂🥩 (Jag visste f ö inte att DoL flyttat till Göteborg och börjat köra spårvagn…)
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 39 minuter sedan sa CHAE: Glad midsommar på er, kära Längstah-kollegor💐🥂🥩 (Jag visste f ö inte att DoL flyttat till Göteborg och börjat köra spårvagn…) Still feeling like Magnum but looling like Higgins... ÄR i jöttelahbörj dock av festligare anledningar! Tragisk olycka. Blir intressant få reda på vad som orsaken var...
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Även jag befinner mig på västkusten. Lekt i poolen i 2 timmar. 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 46 minuter sedan sa Fidden: Lekt i poolen i 2 timmar. Som en lax!? 1
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Som en lax!? Som en glad lax
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Ja glad midsommar på er! Mycket folk i parken. Kul 🤩
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Nu ska vi snart iväg med husvagnen på äventyr. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.