Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 26 minuter sedan sa slejnard: Är det nu? Då. 1 minut sedan sa Neosus: Det som händer nu, händer nu! Nyss.
Håkan Ström Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Hände för en liten stund sen. Jag hann inte plocka draget ur munnen den slet sig och drog sönder kroklåset. Sen sprattlade den sig ner i forsen. Kraftig lutning där jag stod. Men jag hade kameran redo i alla fall. En gädda som jag inte kunde lyfta upp med spöet , jag fick släpa upp den. Nu simmar den tyvärr runt med en vobbler i munnen. Vobblern var tvådelad ca 10-12 cm, hänger lite ur munnen på bilden. Den största hittils i forsande vatten för mig. Okänd vikt och längd. Så se det som en utmaning för er fisketokiga 😂
Håkan Ström Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 5 minuter sedan sa Håkan Ström: Hände för en liten stund sen. Jag hann inte plocka draget ur munnen den slet sig och drog sönder kroklåset. Sen sprattlade den sig ner i forsen. Kraftig lutning där jag stod. Men jag hade kameran redo i alla fall. En gädda som jag inte kunde lyfta upp med spöet , jag fick släpa upp den. Nu simmar den tyvärr runt med en vobbler i munnen. Vobblern var tvådelad ca 10-12 cm, hänger lite ur munnen på bilden. Den största hittils i forsande vatten för mig. Okänd vikt och längd. Så se det som en utmaning för er fisketokiga 😂 https://www.sportfiskeprylar.se/sv/artiklar/rapala-ledad-flytande-13-cm.html?variant=101186NO
CHAE Postat 5 timmar sedan Trådstartare Postat 5 timmar sedan (redigerat) 2 timmar sedan sa Håkan Ström: […] Fesk 👇🏼 Hm. @slejnard kanske vill kommentera det här på något sätt? Redigerat 3 timmar sedan av CHAE
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan (redigerat) Redigerat 4 timmar sedan av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.