Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

Scenariot är att kaffet tar slut, slej spelar live i lobbyn och vägrar deltaga i några diskussioner, neo lägger in protest över att det inte finns animerade emojis på rummet, analog glömmer medicinen hemma, chae campar framför slej i lobbyn, dol kastar ideligen fisk på slej och ropar "fånga då!", omväxlat med "mina fingrar luktar fisk. Allt är som vanligt med andra ord, hehe". 

Skrattar åt det där fortfarande🤣

Postat
41 minuter sedan sa Dark Of Light:

Fisk vet jag inte om man kan ha till rån..?

Det fungerar inte så bra att råna med en fisk!

Har jag hört! 

Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Ja med röjsåg å vatten. 

Blötare röj har jag inte varit med om sedan nyårsfesten 2011.

• Haha 1
Postat (redigerat)
15 minuter sedan sa Neosus:

Det fungerar inte så bra att råna med en fisk!

Har jag hört! 

15 minuter sedan sa slejnard:

Rånfisk kanske 🤔 

Inte ens om man är en fena p d?

2-256.thumb.jpg.4c876b7862f8929746941bea65074a42.jpg

Ja, gälar...

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 3
Postat

universum sa till mig kolla här! https://siennasphere.acustica-audio.com/landing
För jag hade precis fått veta att boombox skulle skära ner på sina gratis kontos lagring.. 
Men även där gick universum in, det skulle vara maxgräns på 100MB / fritt konto enligt nya policyn. Ner från tidigare max 6GB! Total osthyvel på allt material man hade där med andra ord.
Historien slutade med att jag fick 2.1 GB för jag hade varit där ett tag längre.. Jag verifierade med support, jo jag fick behålla mina 2.1 GB. 

Så nu från att haft inget...typ 100MB, till att ha två siter med totalt 17.1 GB , fritt. 

Lustigt hur det kan bli.

Postat (redigerat)

Ja! iBLAND UNDRAR MAN OM DOM VERKLIGEN MÅSTE VARA SÅ HIMLA PETNOGA MED ALLT! HELA TIDEN!

Capslock e coolt!  

Redigerat av Neosus
  • Gilla 1
Postat
21 timmar sedan sa Håkan Ström:

universum sa till mig kolla här! https://siennasphere.acustica-audio.com/landing
För jag hade precis fått veta att boombox skulle skära ner på sina gratis kontos lagring.. 
Men även där gick universum in, det skulle vara maxgräns på 100MB / fritt konto enligt nya policyn. Ner från tidigare max 6GB! Total osthyvel på allt material man hade där med andra ord.
Historien slutade med att jag fick 2.1 GB för jag hade varit där ett tag längre.. Jag verifierade med support, jo jag fick behålla mina 2.1 GB. 

Så nu från att haft inget...typ 100MB, till att ha två siter med totalt 17.1 GB , fritt. 

Lustigt hur det kan bli.

Jag begrep just ingenting🙂

Postat (redigerat)

Nu e de studentfirande utanför mitt fönster! De e DÄR det händer!

Köttbullarna studsar ut ur tallriken när dom åker förbi...

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)
10 minuter sedan sa Neosus:

Nu e de studentfirande utanför mitt fönster! De e DÄR det händer!

Pattarna studsar ut ur klänningen när dom åker förbi...

julli-kaffe.GIF

Vilken värme, btw...

Redigerat av Dark Of Light

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.