slejnard Postat 5 juni Postat 5 juni Härligt med fredagstorsdag jue! Nu har jag gjort om fiskelåte. Ny bas, visslingar å gitarr. Bättre mix tror jag också. Vad tror ni är frågan?
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni Älvsbyn- varmast i landet! Har målat lite till idag. Sen blir det matjessill å färskpotatis. En lugn dag som vanligt… 1
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni Jag tycker om värme. Myggen har jag vant mig vid. Irriterande men.
slejnard Postat 6 juni Postat 6 juni Int dumt he int. Har målat ett antal dörrar i grönt. Känns som ett gott dagsverke. Prognosen visar regn imorgon så då blir det paus i målandet.
CHAE Postat 6 juni Trådstartare Postat 6 juni 21 timmar sedan sa slejnard: […] JAG HAR GODIS 🍭! Oooo….keeeej… STRANGER DANGER! STRANGER DANGER!!!!! 9 timmar sedan sa slejnard: Morn å KPD. Ha en fin nationaldag. Detsamma!🇸🇪🤩 Har jobbat idag och om en liten stund blir det minsann en liten grill med goda vänner sådär i all enkelhet. Det regnade förut precis när jag kommit hem och är fortsatt mulet nu. 14 grader och lite kvavt. That is all. 1
slejnard Postat 7 juni Postat 7 juni Mycket. Här regnar det. Blir bra med lite inomhus arbete. Vi gjorde plättar till lunch tex. He va gott!
slejnard Postat 7 juni Postat 7 juni Känner mig lite förbannad. 😠 Fast lite helig vrede är aldrig fel. Oklart på exakt vad dock? Bara allmänt vrång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.