Fidden Postat 3 juni Postat 3 juni 1 timme sedan sa slejnard: Pedalbord. https://www.dropbox.com/scl/fi/oaekymig7mjomsq0hqoxa/2025-06-03-19.28.20.jpg?rlkey=snox177q0v6ofut61rd50o2w3&st=0hf6e36l&dl=0 Coolt! Känner en viss ångest som strömmar in österifrån, typ från Västervikshållet. Vet inte vad det är riktigt. 1
slejnard Postat 3 juni Postat 3 juni 4 minuter sedan sa Fidden: Aw idag. Som omväxling hade jag det rätt trevligt. Trevligt när det är trevligt 👍
slejnard Postat 3 juni Postat 3 juni 2 minuter sedan sa Fidden: Coolt! Känner en viss ångest som strömmar in österifrån, typ från Västervikshållet. Vet inte vad det är riktigt. En del rena kultpedaler plus nån ny. Alldeles för stort bord men va fan
Neosus Postat 3 juni Postat 3 juni 10 minuter sedan sa slejnard: En del rena kultpedaler plus nån ny. Alldeles för stort bord men va fan Finns plats för fler!
slejnard Postat 3 juni Postat 3 juni 9 minuter sedan sa Neosus: Finns plats för fler! Jo precis! Vet inte vad dock.
CHAE Postat 3 juni Trådstartare Postat 3 juni 1 timme sedan sa slejnard: Pedalbord. https://www.dropbox.com/scl/fi/oaekymig7mjomsq0hqoxa/2025-06-03-19.28.20.jpg?rlkey=snox177q0v6ofut61rd50o2w3&st=0hf6e36l&dl=0 Sådär ja!!! Lite som det franska köket; mycket tallrik, lite mat. Kultpedaler indeed🖤 25 minuter sedan sa Fidden: Coolt! Känner en viss ångest som strömmar in österifrån, typ från Västervikshållet. Vet inte vad det är riktigt. Vänta du bara… Har ett helt orimligt stort sommarprojekt på gång här. 1
CHAE Postat 3 juni Trådstartare Postat 3 juni 1 timme sedan sa slejnard: Rätt göttigt sololjud genom Fender Champ Trevligt spräck där! 1 timme sedan sa slejnard: Jo precis! Vet inte vad dock. Någon kul reverbpedal kanske eller ett delay till för att kunna alternera med ett slapback då och då? 1
slejnard Postat 4 juni Postat 4 juni Arla morgonstund å skjutsa till flygplatsen. SEN blir det KPD å en sväng till Piteå.
Dark Of Light Postat 4 juni Postat 4 juni Då är det kpd och Piteå kvar. Vi inväntar besked med olidlig anspänning.
slejnard Postat 4 juni Postat 4 juni 1 timme sedan sa Dark Of Light: Då är det kpd och Piteå kvar. Vi inväntar besked med olidlig anspänning. Ingen KPD innan Piteå. Men väl när vi var där! Gott! 1 timme sedan sa Dark Of Light: Tänk om det INTE blir en kpd😱 Du kan vara lugn. De va de de blev blev de! ☺️ Hemma nu!
slejnard Postat 4 juni Postat 4 juni 14 minuter sedan sa Analogfreak: Jag tror du har fel inställningar i kameran eftersom hårfästet ser ut att släpa och hamnar för långt bakom ansiktet. Nej det är det nya nya! 1
Håkan Ström Postat 4 juni Postat 4 juni 59 minuter sedan sa Analogfreak: Jag tror du har fel inställningar i kameran eftersom hårfästet ser ut att släpa och hamnar för långt bakom ansiktet. Hade jag dragit av det i lägenheten hade det hängt arga lappar på postlådan… 🙂 1
Analogfreak Postat 4 juni Postat 4 juni (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Jag har oftast FDK på mig. #flintdöljarkeps. Visa den med stolthet Redigerat 4 juni av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.