Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag med, då det!

Postade bilder här till höger synligt för folk som inte mobilsurfar ➡️ 
Tre hör ihop, en ska bort men vilken?

Ankring förbjuden?
Alejandro Fuentes Bergström?
Finskt graviditetstest?
Eller pedaleldragningsinblick?

Skulle jag ge mig på en chansning så säger jag pedaleldragningsinblick, ity resten är ju mer livfyllda. Ankor lever, Alejandro likaså och gravtestet är ett löfte om liv.

• Haha 2
Postat

Visst är det så att mekaniska diskarna ska snurra igång så fort man startar datorn? Det gör dom inte.. julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Visst är det så att mekaniska diskarna ska snurra igång så fort man startar datorn? Det gör dom inte.. julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Nu har han kommit fram till hårdvaran, Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte.

Postat

Hej Nay!❤️

Kul att se dig i Längstah. How’s life?

Postat
4 minutes ago, CHAE said:

Hej Nay!❤️

Kul att se dig i Längstah. How’s life?

iiih CHAE :wub:

Keeping busy. Mycket som pågår privat och på jobbet så huvudet är fullt. Men allt faller på plats till slut och reder ut sig. Men jag har båda fötterna på jorden och hänger med bäst jag kan!

Men mycket akffe blir det.

Hur lever livet här?!

Postat
1 timme sedan sa Naymari:

iiih CHAE :wub:

Keeping busy. Mycket som pågår privat och på jobbet så huvudet är fullt. Men allt faller på plats till slut och reder ut sig. Men jag har båda fötterna på jorden och hänger med bäst jag kan!

Men mycket akffe blir det.

Hur lever livet här?!

Yo nay! Trevligt att du kikar 👀 in. 

Målar om huset i helgen. Hyrt skylift å allt. Vi är några så det går hyfsat snabbt. 

Postat

Halloj Nay, trevligt med finbesök. Kaffet står på bryggning och öl finns i kylen. Bara ta för sig.

Postat
1 timme sedan sa Analogfreak:

Om du har ett modulärt nätagg kan du prova att avlägsna samtliga modulärkablar förutom de som går till moderkortet för att se om det blivit kortslutning i någon av de avlägsnade kablarna. Jag har råkat ut för det en gång.

Kan faktiskt vara så. Får igång datorn men inte så mycket mer än så! Men jag ger fan i felsökningen för nu och väntar tills ett nytt agg sitter där!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.