Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
58 minuter sedan sa Analogfreak:

Ja men då måste du väl ta ut din ur tomten först eller tänkte jag fel där? JC_thinking.GIF.ae0a236edbd83e651e969fd195368b2d.GIF

Nej. Tomten hänger med; de lever i symbios, han och @slejnard

Postat
1 timme sedan sa CHAE:

@Neosus Btw blir nog ingen Immerse MkII-reverbpedal när allt kommer omkring🥺 Bokar boeenden och krejer till sommarvandring/arna så det får vänta med fett reverb.

Ah.. Jo det kommer fler tåg (även om dom blir försenade hela tiden...)! 

Postat
8 timmar sedan sa slejnard:

Här har ni. Undrade vilken fågel jag hörde och kom fram till att det var en beckasin. intressant sida med hur olika fåglar låter. 

https://www.xn--fgelsng-exae.se/enkelbeckasin/

Det där ljudet har jag för mig är vindljudet från vingarna, typ som när man snurrar något på ett snöre. 

Postat (redigerat)

Om man binder den där beckasinen på ett snöre & snurrar den, då låter det alltså? Provade med en mazarin men experimentet blev väldigt kort...

Redigerat av Dark Of Light
Postat
34 minuter sedan sa Dark Of Light:

[…] Provade med en mazarin men experimentet blev väldigt kort...

Prova med en ozth nästa gång!

Postat
7 minuter sedan sa slejnard:

Ein ozth, ein kvinne unt ein liter vin. 🍷 

Ska du knyta fast allt det på ett snöre, menar du?

Postat

Jag tror mer på ett surrande ljud. Ozten och vinet är nog uppskattningsvis tystare men kvinnan kan ge upphov till en form av vaginell kontrafragmavibration i fartvinden där i änden av snöret.

• Haha 2
Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Jag tror mer på ett surrande ljud. Ozten och vinet är nog uppskattningsvis tystare men kvinnan kan ge upphov till en form av vaginell kontrafragmavibration i fartvinden där i änden av snöret.

…och medan DoL exprimenterar väntar resten av Längstah med spänning på slutresultatet.

IMG_2543.webp

Postat
41 minuter sedan sa slejnard:

* kontrafragmavibration ☺️☺️☺️

Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer är ett annat ord för hicka, btw. True story!

11 minuter sedan sa CHAE:

…och medan DoL exprimenterar väntar resten av Längstah med spänning på slutresultatet.

IMG_2543.webp

Jevla koola rappar i pungtajta åmärrkannska jeans utanför biografen där!

Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

[…]

Jevla koola rappar i pungtajta åmärrkannska jeans utanför biografen där!

Riktiga krappar har pungkrozzar jeanspyxor. Det är sedan gammalt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.