Håkan Ström Postat 8 maj Postat 8 maj Såg en video för att ”sätta en gitarr i mixen”. Små rörelser, Automatisera/ rör på mickplaceringen mot amphögtalaren under låtens olika sektioner. Genom hela låten o vid behov. Whao… hade inte ens tänkt tanken.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Kaffe, ozth, cips och pangkaka räcker gott. Stoppa gurkan! Frågan är bara var.
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 8 timmar sedan sa Håkan Ström: Såg en video för att ”sätta en gitarr i mixen”. Små rörelser, Automatisera/ rör på mickplaceringen mot amphögtalaren under låtens olika sektioner. Genom hela låten o vid behov. Whao… hade inte ens tänkt tanken. Lät intressant! 👍
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Plane [plejn] = (flyg)plan Plan [plän] = Plan (tajmad och klar i minsta detalj) Är det ett plan eller en plan som krashas? Jag är förvirrad...
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Ett annat mindfuck vore ju att skriva en text om att skala banan, eftersom den annars inte får plats i banskissen som ska visas inför loppet. 1
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 15 minuter sedan sa Fidden: Plane [plejn] = (flyg)plan Plan [plän] = Plan (tajmad och klar i minsta detalj) Är det ett plan eller en plan som krashas? Jag är förvirrad... man får tyda fritt men jag tänker plan som i sickans ”jag har en plan”.
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 1 timme sedan sa Fidden: Låter rimligt. Det var jag som blev mindfuckad. Kul när texter kan tolkas lite olika.
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Kpd? Ingen dum idé men ska rensa lite ogräs först så atteh.
Dark Of Light Postat 9 maj Postat 9 maj 1 timme sedan sa Fidden: Plane [plejn] = (flyg)plan Plan [plän] = Plan (tajmad och klar i minsta detalj) Är det ett plan eller en plan som krashas? Jag är förvirrad... Fan vet... 12 minuter sedan sa slejnard: Ingen dum idé men ska rensa lite ogräs först så atteh. Har du din bryggare utomhus? Jag brukar bara avkalka min bryggare då och då. Frågar åt en kompis.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj (redigerat) 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Fan vet... [Fän vett] = fläktdoktor Redigerat 9 maj av Fidden 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.