CHAE Postat 5 maj Trådstartare Postat 5 maj 1 timme sedan sa Neosus: Chilenare vet du; vi är på en helt annan nivå😌🇨🇱
Dark Of Light Postat 6 maj Postat 6 maj 14 timmar sedan sa slejnard: Vad ser du??? Robinson här. Titta på hans sticka då? 1
Dark Of Light Postat 6 maj Postat 6 maj Eller ta upp det i örådet? Bättre fly än illa sticka som sömmerskan sa.
slejnard Postat 6 maj Postat 6 maj Varit i Piteå. Skjutsade en kompis på hjärtröntgen. Han fick en massiv hjärtinfarkt för några år sedan och sökte inte hjälp riktigt i tid. Väntade ett par dagar så det hann bli några stycken… ville inte vara till besvär för vården. Nu är det tal om pacemaker och samma visa där. Tjatar å tjatar.
Dark Of Light Postat 6 maj Postat 6 maj (redigerat) En får göra som sömmerskan. (dagens tema) Redigerat 6 maj av Dark Of Light
slejnard Postat 6 maj Postat 6 maj 2 timmar sedan sa Neosus: Har ni tagit körkort för symaskin apropå det? Nope. Hade dock syslöjd. Svårt! 😥
Neosus Postat 6 maj Postat 6 maj (redigerat) Jag fick nyss en känsla av att detta forum börjar bli ett place för pensionärer! Var är alla hungriga ungjävlar som vill greja med musik? Redigerat 6 maj av Neosus Det är okej med äldre människor som vill greja med musik men ni fattar vad jag menar? 1
CHAE Postat 6 maj Trådstartare Postat 6 maj 51 minuter sedan sa Fidden: Musik? Jag bara köper grejer. Det är min hobby nu för tiden. Du har för lite grejer. (RIP SJr😔)
Fidden Postat 7 maj Postat 7 maj (redigerat) 9 timmar sedan sa CHAE: Du har för lite grejer. (RIP SJr😔) Blev sugen på Old Blood Noise Endeavors Sunlight Dynamic Freeze igår. Kanske nästa månad. Redigerat 7 maj av Fidden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.