Dark Of Light Postat 4 april Postat 4 april 5 timmar sedan sa CHAE: DoL’s kommentar incoming in 3…2…1 Äh, vem har inte flashat någon gång på fyllan!?
CHAE Postat 5 april Trådstartare Postat 5 april Nej men dåså. Då befinner vi oss snart i djup armod😥 1
Dark Of Light Postat 5 april Postat 5 april S☀️ligt värre! Bytte däck med mig själv. Btw, har jag berättat att kaffet är gratis i helvetet?
slejnard Postat 5 april Postat 5 april Saknar jobbet. Där var det också gratis kaffe. Vem vet jag kanske var i helvetet?
CHAE Postat 5 april Trådstartare Postat 5 april Just nu sa slejnard: […]Vem vet jag kanske var i helvetet? …hos DoL.
slejnard Postat 5 april Postat 5 april Ja som Dio sjunger i Black Sabbath. It’s heaven and hell. Livet på en pinne.
Neosus Postat 5 april Postat 5 april Äh! Man blir bara dum i huvet av att tänka på aset! Hur är det ens möjligt att huvudlösa människor kan hamna där uppe i toppen av maktens torn? Hoppas någon raserar skiten snart.. Man blir ju förbajjad! 1
slejnard Postat 5 april Postat 5 april Ja men det är svårt att inte tänka pån! Han är ju så urbota dum och elak. Nån plockar honom snart!
CHAE Postat 5 april Trådstartare Postat 5 april (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: Ja men det är svårt att inte tänka pån! Han är ju så urbota dum och elak. Nån plockar honom snart! Tvek på det. Han vann valet på det där köttsåret i örat (plus pengar från vapenlobbyn paradixakt nog). Dessutom tror jag att ett eventuellt presidentmord obönhörligen kommer att resultera i ett inbördeskrig. Redigerat 5 april av CHAE
slejnard Postat 5 april Postat 5 april Jag tror det blir revolution! Inbördeskrig har de haft förr och inte lärt sig så , vem vet. Undrar om inte det där mordförsöket pån var riggat? Han är en snobb.
Fidden Postat 5 april Postat 5 april (redigerat) Devided states of America kanske behöver fajtas lite inbördes för att bli enade igen. Eller också hittar de nån gemensam fiende, men trump vill ju inte ens dela antagonister med demokraterna, så jag vet inte hur det ska gå till. Redigerat 5 april av Fidden Skrev dubbelt dubbelt i god memphis-stil
Algotezza Postat 5 april Postat 5 april God deg. Ett tag sedan jag kikade in här. Det har hänt en del. Bl.a. har jag druckit kaffe. Vi stack till Österlen idag och satt på en bänk. 1
Algotezza Postat 5 april Postat 5 april 1 timme sedan sa Fidden: Devided states of America kanske behöver fajtas lite inbördes för att bli enade igen. Eller också hittar de nån gemensam fiende, men trump vill ju inte ens dela antagonister med demokraterna, så jag vet inte hur det ska gå till. Trump har fått Musk emot sig nu. The el is on. Han vill slopa tullar mot Europa. Ständigt denna Tesla!
Algotezza Postat 5 april Postat 5 april 1 minut sedan sa slejnard: Tjoho Algo! Kul se dig 👍😊 Tack! Det har varit både bröllop, begravningar och dop sedan sist..
Dark Of Light Postat 5 april Postat 5 april Hej Algo! Det var verkligen inte igår!!!! Just nu sa Algotezza: Det har varit både bröllop, begravningar och dop sedan sist.. Livet liksom händer.
Algotezza Postat 5 april Postat 5 april (redigerat) 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Hej Algo! Det var verkligen inte igår!!!! Livet liksom händer. Hej! Ja, och plötsligt händer det inte längre... Vad har hänt här sen sist? Kan ChatGPT göra en sammanfattning? Redigerat 5 april av Algotezza
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.