Dark Of Light Postat 3 april Postat 3 april (redigerat) On 2025-03-30 at 17:55 sa slejnard: Congrats 😊👍 Äh, kaffe dri... öhh... vänta lite nu... Redigerat 3 april av Dark Of Light 1
tordA Postat 3 april Postat 3 april Hemma igen, varit på en veckas lyxsemester Tack SÖS avd. 82 ett guldgäng 1
Dark Of Light Postat 3 april Postat 3 april Glöm inte ta med dig fjärrkontrollen, en gammal tradition!
Dark Of Light Postat 3 april Postat 3 april 1 timme sedan sa slejnard: Blåser som S-n här! Södermanlands Nyheter? Skövde Nyheter? Svenskt Näringsliv? 1
slejnard Postat 3 april Postat 3 april 24 minuter sedan sa Dark Of Light: Södermanlands Nyheter? Skövde Nyheter? Svenskt Näringsliv? Satan.
slejnard Postat 3 april Postat 3 april Har reaper nån cashe med filer man inte använder som man kan tömma? Ex felaktiga tagningar? Minns att det fanns en sån i cubojz. Jag tycker det börjar gå segt och är inte sugen köpa ny dator .
Neosus Postat 3 april Postat 3 april (redigerat) Har ingen aning om hur Reaper fungerar men i Kobajs så sparas gamla tagningar i en speciell audio pool där man kan radera oanvända filéer... Släng ut frågan i storforat vettja! Redigerat 3 april av Neosus Stava?
slejnard Postat 3 april Postat 3 april 13 minuter sedan sa Neosus: Har ingen aning om hur Reaper fungerar men i Kobajs så sparas gamla tagningar i en speciell audio pool där man kan radera oanvända filéer... Släng ut frågan i storforat vettja! Eller frågar nu…
Dark Of Light Postat 3 april Postat 3 april 1 timme sedan sa slejnard: Läget? ☺️ Alltså, Lusse har Q&A mellan 06.00 - 06.06 dagligen, undantaget om det behövs kraftiga åtgärder för att kuva de vanliga dödliga (t ex jordbävningar, vulkanutbrott, tullavgifter mm). Jag tar frågorna och vidarebefordrar. Svaret på din fråga är, jo han mår bra. Btw. Åt årets (för mig) första glass (nej, inte gulasch. Glass). Det blev en Dajmstrut (nej, inte Dumstrut. Dajmstrut). Gott i solen. 1
Neosus Postat 3 april Postat 3 april HELA mitt jäkla kylskåp blev till en frysbox.. så att man kan säga att jag har käkat glass.... Men annars inte!
slejnard Postat 3 april Postat 3 april Vagott! Nä men ja. Gott med glass! Kan det vara fel på termostaten?
Neosus Postat 3 april Postat 3 april (redigerat) Det är möjligt! Har vridit ner reglage till nästan min. Så det verkar vara som att det ska vara som det ska vara nu, iallafullafall! Framtiden får utvisa! Redigerat 3 april av Neosus Gramatik tiken! Har redigerat inlägget ca 3000 gånger nu!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.