slejnard Postat 1 april Postat 1 april Nu ska vi snart på byn. Tänkte köpa mig nå skor på secondhand att ha som målarskor. Har tyvärr slängt mina avdankade. Åsså är det paltdag.
Dark Of Light Postat 1 april Postat 1 april Å andra sidan, måla med finskor låter något krångligt. Jag menar med språkförbistringarna som kan uppstå.
slejnard Postat 1 april Postat 1 april De undkommer inte döden som är för lindrig utan hamnar direkt i Dols källare. Svavel och sot. Är det bara jag men börjar inte trump och hans gelikar börja liknas vid de gamla egyptiernas faraoner?
slejnard Postat 1 april Postat 1 april (redigerat) Girighet och pengadyrkan. Guldkalven. Det är synd om det amerikanska folket. De måste resa sig mot sitt herre och göra revolution igen. Att vi aldrig lär oss av historien! Redigerat 1 april av slejnard La till
Dark Of Light Postat 2 april Postat 2 april (redigerat) RIP Val Kilmer. 😔 Legendariska insatser i filmer som bl a. Heat, The Doors, Tombstone och de där flygar filmerna. Redigerat 2 april av Dark Of Light
slejnard Postat 2 april Postat 2 april Att jag orerade som igår är bara ett sätt för mig att ”pysa ut” lite i taget.
Fidden Postat 2 april Postat 2 april 4 timmar sedan sa slejnard: Att jag onanerade som igår är bara ett sätt för mig att ”pysa ut” lite i taget. Tmi... Men relaterbart. 1
Dark Of Light Postat 2 april Postat 2 april Å andra sidan så är jordkula full me gobbaflanar som tokar och syltar på allt som har två ben och tutar för att få klämma dit sin lilla böngrodd och spilla sitt gobbagegg. Det är trögt att hålla emot får vi anta för ett lättskapt kjolflöte. Te slut så vränger de sig.
Dark Of Light Postat 2 april Postat 2 april 1 timme sedan sa slejnard: Blir då musikrep i afton. Inte mycket till rep det där... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.