Fidden Postat 30 mars Postat 30 mars On 2025-03-29 at 18:16 sa slejnard: Den kommer! Spela in en cover vetja? Tex never crash my plan. På fiddenististisjt vis. Jag är på't. 1
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 10 timmar sedan sa Neosus: (Vigvatten) Det som svider så..
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars On 2025-01-04 at 18:59 sa slejnard: Tack å varsågod 😇 Tacksågod. 1
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars 17 timmar sedan sa Dark Of Light: Äh, kaffe dricker jag dagligen. Och PTn då?
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 41 minuter sedan sa slejnard: Och PTn då? Just den där är unik för just den dagen och sidan. Precis som varje dag är en ny och unik upplevelse. Den enda i sitt slag. Kopior kommer att göras, det är jag medveten om. Det bjuder jag på, jag är inte naiv. Kpd? 1
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 22 timmar sedan sa slejnard: Jag har börjat kratta och även skrapa huset för målning. Har vi hoppat över en månad? Trodde inte detta var möjligt i mars. Hur går det med skrapandet?
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hur går det med skrapandet? Jo bra! Tackar som frågar. Paus idag. Ingen brådska.
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars 1 timme sedan sa Dark Of Light: Just den där är unik för just den dagen och sidan. Precis som varje dag är en ny och unik upplevelse. Den enda i sitt slag. Kopior kommer att göras, det är jag medveten om. Det bjuder jag på, jag är inte naiv. Kpd? Bra inlägg! 👍😅
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 4 timmar sedan sa slejnard: Bra inlägg! 👍😅 Varsågod. (Jag är säker på att det kommer fler)
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars Just nu sa slejnard: Idag har det snöat regnat å solar om vartannat. Idag har det dimmat men sedan s☀️lat jefflar!
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars Tänk att vi kan vara så synkade så här från var sitt håll. Man kunde ju tro att vi umgåtts här i åratal!?
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 19 minuter sedan sa slejnard: Är dock ganska trött. Orkar inte spela in det jag tänkte. Ta igen dig! Ingen brådska. Du vet, man ska ta god tid på sig så man inte gör på sig. (gammalt Längstah ordspråk) Saknar dock tiderna då det kunde vara ett + tio-tal pers. här inne och ett fullständigt (ordnat?)kaos i Längstah. En efter en har de trillat av pga. olika orsaker. De personerna för många att nämna här och nu, orsakerna likaså... Det var givetvis mer liv och driv i tråden. Vi får vara glada att tråden överlevt så länge den ändå har. Märkligt egentligen... 1
Fidden Postat 31 mars Postat 31 mars 8 timmar sedan sa Dark Of Light: Hur går det med skrapandet? Bara nitlotter än så länge.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.