slejnard Postat 25 mars Postat 25 mars Vad var det för himlafenomen folk påstått sig sett? Såg lite mysko ut.
slejnard Postat 25 mars Postat 25 mars https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mystiskt-ljusfenomen-over-sverige-avgaser-fran-en-raketuppskjutning
CHAE Postat 25 mars Trådstartare Postat 25 mars 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Har lärt mig ett nytt ord idag: Spökbajs. 2 timmar sedan sa slejnard: Vad är det då? 😅 Det är bajset som inte syns but by God, you can sense it!!!
Dark Of Light Postat 25 mars Postat 25 mars Bajs som inte lämnar spår efter sig varken i röv eller på toapappret. Nu tandläkare 😃 2
Dark Of Light Postat 25 mars Postat 25 mars Just nu sa CHAE: Det är bajset som inte syns but by God, you can sense it!!! You mean "butt by Godh".
Fidden Postat 25 mars Postat 25 mars En äkta spökbajs slinker väl genom vattenlåset också, så man blir helt perplex när man ska kika på sin kreation.
Dark Of Light Postat 26 mars Postat 26 mars 11 timmar sedan sa slejnard: Det ante mig att han var gjord av bajs! vart våfflor pd 😋😋😋 Är inte bajset sådär modernt ickebinärt? Kpd?
Fidden Postat 26 mars Postat 26 mars Istället för att ladda upp med kent har det mest blivit detta om jag ska vara ärlig...
Dark Of Light Postat 26 mars Postat 26 mars Nu, en goding i s🌞len CigarKings Coronita FT Sungrown. MC åkarna hörs varva sina hojar. 1
CHAE Postat 26 mars Trådstartare Postat 26 mars 7 timmar sedan sa Fidden: Istället för att ladda upp med kent har det mest blivit detta om jag ska vara ärlig... Lovely! Hoppas att du får en superkväll!🖤 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Man ska nog inte dra till med "premium"biljetterna iaf.. Mm läste om det där. BIG bummer och hela VIP-passgrejen har blivit helt lökig.
Dark Of Light Postat 26 mars Postat 26 mars 2 timmar sedan sa CHAE: Mm läste om det där. BIG bummer och hela VIP-passgrejen har blivit helt lökig. Ja, d e d den är. Nu är det inte bandet som ordnat detta utan arrangören men... 9 timmar sedan sa Fidden: Istället för att ladda upp med kent har det mest blivit detta om jag ska vara ärlig... Hoppas kvällen blir riktigt härlig!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.