slejnard Postat 18 mars Postat 18 mars 3 minuter sedan sa Analogfreak: Kommunen har svårt att matcha lönerna inom gruvindustrin och den låga arbetslösheten här innebär att kommunen får det allt svårare att tillsätta vakanser inom bland annat skola och omsorg. Tyvärr är det så och om inte de personer som sitter vid makten satsar på vård skola omsorg och kultur kommer de gräva ner sig i graven. Alla pelare i samhället måste fungera. Inte bara det som styrs av marknaden. 1
slejnard Postat 18 mars Postat 18 mars 1 minut sedan sa Analogfreak: Hyr du privat då? Nej vi bor i billigt hus. Inga lån kvar.
slejnard Postat 18 mars Postat 18 mars Ja så blir det troligtvis. Inget jag gått omkring och tänkt på dock. Vi har ju relativt nära till kusten. Med norrbottniska mått mätt ligger det mesta nära…
Fidden Postat 19 mars Postat 19 mars (redigerat) Visste ni att en 19" 1U rackenhet ryms väldigt fint under en ELLOVEN? Det är ett av mina lifehacks. Redigerat 19 mars av Fidden 4
Dark Of Light Postat 19 mars Postat 19 mars Helt otroligt assåh! Jag hade aldrig... Vi hade ju aldrig listat ut... Fantastiskt! Världsklass säger jag. 1
slejnard Postat 20 mars Postat 20 mars Nu är det som så att jag ätit frukt. Banan och apelsin. Blir gulasch till middag om ni undrar. Igen. Vart en rejäl laddning.
CHAE Postat 20 mars Trådstartare Postat 20 mars (redigerat) Bapelsin, bananas och gula arslen! Redigerat 20 mars av CHAE 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.